ויראלי

אילון מאסק תוקף את מארק צוקרברג: "למה לא עוצרים אותו גם?"

אחרי מעצרו בצרפת של מייסד טלגרם, פבל דורוב, אילון מאסק תקף את מארק צוקרברג וטען כי גם אותו צריך לעצור, זאת בעקבות "ניצול של ילדים" לטענתו ברשת החברתית אינסטגרם: "הוא נותן לממשלות גישה דרך הדלת האחורית לנתוני משתמשים"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג, אילון מאסק (צילום shutterstock)
פבל דורוב, מייסד ומנכ"ל אפליקציית המסרים טלגרם, נעצר אמש (שבת) בצרפת בזמן שיצא מהמטוס הפרטי שלו בנמל התעופה בורז'ה, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה הצרפתי TF1. הדיווחים על מעצרו עוררו דיונים נרחבים והשערות ברשתות החברתיות, כולל בטלגרם עצמה, אך נראה שהמידע בשלב הזה מבוסס בעיקר על מספר קטן של דיווחים בתקשורת הצרפתית.
בינתיים, מי שיצא נגד המעצר של פבל דורוב הוא לא אחר מאשר יריבו והמתחרה שלו, אילון מאסק, שהעלה סדרת ציוצים לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא תוקף את ההחלטה לעצור אותו, ואף קרא לעצור את מארק צוקרברג. תחילה, העלה מאסק ציוץ בו הוא כתב: "חופש, חופש! חופש?".
בהמשך, מאסק שיתף ציוץ של משתמשת בשם נעמי סייבט, בו היא כתבה: "למה לא עוצרים גם את מארק צוקרברג בגלל ניצול של ילדים? מגיני חופש הביטוי הם האיום הגדול ביותר על המערכת. אי אפשר לסרס את פאבל דורוב ואילון מאסק".
 
על רקע הציוץ ששיתף מאסק, הוא תקף את מארק צוקרברג כשכתב: "לאינסטגרם יש בעיה מסיבית של ניצול ילדים, אך אין מעצר עבור צוקרברג, מכיוון שהוא מצנזר את חופש הביטוי ונותן לממשלות גישה דרך הדלת האחורית לנתוני משתמשים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה