ויראלי

גיא לרר מנסה לשמור על אופטימיות: "זה לא עסק משתלם"

לרר כתב בטוויטר האישי שלו: "אנגליה בוערת. מוסלמים מותקפים ברחוב. מלונות של מהגרים עולים באש. המוחים מניפים דגלי ישראל. ואלו לא חובבי יהודים, בלשון המעטה. בר שם אור מראיין את טומי רובינסון, המנהיג שלהם, לצינור הערב"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך "הצינור" רשת 13)
גיא לרר התייחס לראיון המסקרן ששודר אמש (ראשון) בתכניתו 'הצינור' של רשת 13, עם טומי רובינסון שמנהיג תנועה שמתנגדת לעליית הזרים במדינה שמחריבה כל חלקה טובה במדינה שפעם הייתה שלווה ונינוחה.
לרר כתב בטוויטר האישי שלו: "אנגליה בוערת. מוסלמים מותקפים ברחוב. מלונות של מהגרים עולים באש. המוחים מניפים דגלי ישראל. ואלו לא חובבי יהודים, בלשון המעטה. בר שם אור מראיין את טומי רובינסון, המנהיג שלהם, לצינור הערב".

עוד הוא המשיך והסביר: "הוא מזכיר כמה פעמים את השבעה באוקטובר. סינוואר לא רק שהחריב את עזה, הוא הפך ויהפוך את אירופה למקום לא בטוח למוסלמים. הכאב שלנו הוא אמנם גדול, אבל המפלצתיות של הזאב תאב הדם הזה, יחד עם רוח הלחימה של הישראלים, תהפוך את התמונה".
לסיום לרר כתב במסר לכלל מי שנלחם נגד ישראל כי: "אנחנו עדיין חיים בעולם שרצחנות לשם הרצחנות היא לא עסק משתלם. קשה לראות את זה עכשיו, אבל זה יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה