ויראלי

גיא לרר מגייס מיליוני שקלים: "עודף תקציבי של 4 מיליון שקל"

לרר שיתף באינסטגרם שלו: "מאז שסגרנו את פרויקט עוטפים שלנו שבמסגרתו נתרמו וחולקו כ-18 מיליון שקלים, לא רק שהתרומות לאתר לא נפסקו, הן נמשכו ביתר שאת. הרצון הבלתי נגמר של אזרחי ישראל בנתינה, גרם לנו לקבל החלטה מהירה: חוזרים לעניינים. והפעם: קבוע"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
לא רק 'סופר הצינור', גיא לרר מגיש 'הצינור' ברשת 13 שיתף אמש (ראשון) ברשתות החברתיות את ההחלטה שקיבל יחד עם הפקת התכנית לגבי קרן התרומות "עוטפים" שהוקמה בתחילת מלחמת חרבות ברזל אי שם באוקטובר 2023.
לרר שיתף באינסטגרם שלו: "הי, זה לרר. שניה הפסקה מההחרמות והשסעים לטובת משהו ממש טוב שקרה לנו וקצת קשה לי להסביר. מאז שסגרנו את פרויקט עוטפים שלנו שבמסגרתו נתרמו וחולקו כ-18 מיליון שקלים, לא רק שהתרומות לאתר לא נפסקו, הן נמשכו ביתר שאת".

עוד שיתף: "בלי פרסומים, ובלי תחינות בשידור חי. סה״כ שני מיליון שקלים שנצברו בקופה שלנו. מכיוון שכל הסכמי המאצ׳ינג שעשינו עם תורמים חיצוניים עדיין עומדים בעיניהם, למעשה הפרויקט שלנו נמצא בעודף תקציבי של 4 מיליון ש״ח(!!!). הרצון הבלתי נגמר של אזרחי ישראל בנתינה, גרם לנו לקבל החלטה מהירה: חוזרים לעניינים. והפעם: קבוע".
לרר הסביר לסיום: "פרויקט ״עוטפים״ יהפוך מעתה לקרן הצינור. התרומות ישמשו אותנו גם להקמת תשתית קבועה שתאפשר לנו להעניק סיוע לפחות עד סיום המלחמה. וכאן נכנסת ההתייעצות שלנו אתכם: לאיזו מטרות אתם חושבים שצריך לשמש עכשיו הכסף - זאת אחרי הענקת סיוע ל-3357 משפחות בעוטף ועוד 770 משפחות מילואימניקים ופצועים. כתבו לנו בתגובות וכמובן, כן, המשיכו לתרום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה