טלוויזיה

גיא לרר סוגר חשבון: "שילוב של טיפשות, צביעת ובורות, כלומניק"

לרר הגיב לדברים ההזויים שנאמרו על ידי רוג'ר ווטרס בקטע שרץ ברשת וכתב בטוויטר שלו: "צפיתי בראיון המלא בן השעה של רוג׳ר ווטרס עם פירס מורגן בפתיחות רבה ומתוך מחשבה שקטעי קיצון שהוצאו מתוכו לא באמת משקפים".
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך "הצינור" רשת 13)
מופע האימים של רוג'ר ווטרס סולן פינק פלויד אצל פירס מורגן הכה גלים ברחבי העולם וגם כאן בישראל. הראיון ההזוי של האמן שידוע בדעותיו האנטי ישראליות המובהקות, קיבל התייחסות גם מאנשי התקשורת הישראלים, כולל של מגיש הצינור ברשת 13, גיא לרר.
לרר הגיב לדברים ההזויים שנאמרו בקטע שרץ ברשת וכתב בטוויטר שלו: "צפיתי בראיון המלא בן השעה של רוג׳ר ווטרס עם פירס מורגן בפתיחות רבה ומתוך מחשבה שקטעי קיצון שהוצאו מתוכו לא באמת משקפים".

עוד הוא כתב: "וזה נכון. הם באמת לא משקפים במלוא ההיקף את הטרלול המוחלט של ווטרס, שילוב מרהיב של טיפשות, נוירוטיות, צביעות, בורות מופגנת, אפס יכולת למורכבות - איך חי כל כך הרבה שנים בעולם בלי לחשוף את מלוא כלומניקיותו".
לסיום הסביר: "מהיום אני הרבה יותר מעריך את היצירות שלו, על שום הנס הכרוך בהבאתן לעולם על ידי אדם כל כך מוגבל שכלית. המצחיק הוא שהוא חולק עם שולי הימין בישראל את אותן תיאוריות קונספירציה בדיוק על איפה היה הצבא בבוקר השבעה באוקטובר. מופלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה