תרבות ופנאי

רוג'ר ווטרס נגד נפגעות ה-7 באוקטובר: "נשים נאנסו? אין לזה הוכחות"

זו בהחלט איננה הפעם הראשונה, אך סולן להקת פינק פלויד ממשיך במסע ההסתה נגד ישראל. בריאיון לעיתונאי פירס מוגן, הוא טען כי אין הוכחות לכך שנאנסו נשים ונרצחו תינוקות ב-7 באוקטובר, ואף התקשה להאמין כי כפיר ביבס עדיין לא שוחרר מהשבי
מערכת ice |  2
רוג'ר ווטרס (צילום shutterstock)
סולן להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס ידוע בדעותיו הקיצוניות בנוגע לישראל, ועמדתו הפרו פלסטינית החריפה. אתמול (שלישי), הוא התראיין לתוכניתו של העיתונאי פירס מורגן, וטען כי לא הוצגו הוכחות לכך שילדים נשרפו ונשים נאנסו במהלך זוועות השבת השחורה. "ישראל סיפרה שקרים מלוכלכים ומתועבים מאז 7 באוקטובר", אמר.
בתגובה, פירס השיב: "האמת שיש ראיות נרחבות, זה אושר על ידי האו"ם. וגם ראינו את השידורים של חמאס ברחבי הרשתות החברתיות". ווטרס המשיך להכחיש, ובשלב מסוים אף החל לדבר לעצמו ואמר: "רוג'ר, תרגע, אל תצעק, אל תרד לרמתו". בהמשך העיתונאי שאל את דעתו בנוגע לשורדי שואה ותינוקות שנחטפו, ווטרס טען כי עד כמה שהוא יודע – הזקנים והילדים כבר שוחררו מהשבי. מורגן ענה לו כי כפיר ביבס לא שוחרר, וזה השיב: "יכול להיות שאתה ממציא את זה ויכול להיות שלא".
נזכיר כי לפני כמה חודשים הודיעה אחת מחברות התקליטים הידועות בעולם, BMG,  כי היא מפסיקה לעבוד עם ווטרס בשל עמדותיו, שפעמים רבות נחשבות על ידי רבים כאנטישמיות.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ווטרס
    דודו 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כלב מצורע ימח שמך זקן שטן
    סגור
  • 1.
    אוי נו , הסמים כבר מזמן דפקו לו את המוח הזקן שלו . (ל"ת)
    קיבוצניק 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור