תרבות ופנאי

בגלל האנטישמיות: חברת התקליטים הידועה נגד רוג'ר ווטרס

סולן להקת פינק פלויד ידוע בקרב אמירותיו הקשות כנגד ישראל הגובלות באנטישמיות. לאחרונה, חברת התקליטים הפופולרית BMG הודיעה כי היא נפרדת ממנו בעקבות האמירות הקיצוניות
מערכת ice | 
רוג'ר ווטרס (צילום shutterstock)
רוג'ר ווטרס ידוע במיוחד לאור אמירותיו הפוליטיות נגד מדינת ישראל, שגברו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. בעקבות ההתבטאויות החמורות, אחת מחברות התקליטים הידועות בעולם, BMG, הודיעה כי היא מפסיקה לעבוד עימו.
ע"פ פרסום ראשון של מגזין Variety, סולן להקת פינק פלויד לא יצא רק נגד ישראל. כזכור, בעבר הוא דיבר במועצת הביטחון של האו"ם כחלק מהזמנתו על ידי רוסיה, ואמר כי "הפלישה שלה לאוקראינה לא הייתה ללא התגרות מוקדמת", אמרה אשר מזכירה את דבריו של מזכ"ל האום, שאמר כי מתקפת חמאס "לא באה בוואקום", ובכך הצליח לעורר סערה בקרב החברה הישראלית.
חשוב להגיד כי אין זה דבר מפתיע שאמרה של אמן גורמת לצעדים משמעותיים מצד חברת התקליטים אליה הוא משויך, אך חשוב להגיד כי הדבר לרוב קורה בחברות קטנות יותר, ופחות שכיח כשמדובר באמנים גדולים בעלי שם כמו ווטרס. גורמים בחברת התקליטים כבר אמרו בעבר כי הם אינם תמימי דעים עם אמירותיו של הסולן, וכי הוא מקבל את החלטותיו בכוחות עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה