תקשורת ומדיה

רוג'ר ווטרס לא לבד: אריק קלפטון הוציא שיר תמיכה בתושבי עזה

הזמר ואגדת הגיטרה, אריק קלפטון, פרסם ברשתות החברתיות קטע מוזיקלי פרי יצירתו בשם Voice of a Child, שכלל קליפ עם תמונות של ילדים מעזה, ההרס שמתחולל ברצועה והפגנות פרו-פלסטיניות שנערכו בעולם
מערכת ice | 
אריק קלפטון (צילום ויקיפדיה/ Raph_PH)
הזמר, היוצר ואגדת הגיטרה אריק קלפטון, הגיב למלחמה המתרחשת בישראל ופרסם בעמודים שלו ברשתות החברתיות סרטון חדש בשם Voice of a Child, שמלווה בתמונות ההרס בעזה.
עם כל היחס הרב שקלפטון, נתן לתושבי הרצועה, הוא בחר שכלל לא להתייחס לצד הישראלי ולטבח שנעשה בישראל על ידי מחבלי החמאס במהלך השבת השחורה, טבח שהוביל למותם של יותר מ-1,400 נרצחים ול-237 החטופים שנמצאים כעת בשבי בעזה.
למרות שקלפטון כבר הודיע בישראל זוהי איננה הפעם הראשונה שהזמר האהוב מתייחס לסוגיות פוליטיות כאשר הוא בוחר את הצד הפלסטיני ולא את הצד הישראלי. כזכור,  בחודש מרץ האחרון קלפטון חתם על עצומה המגנה את החלטת עיריית פרנקפורט לבטל את הופעתו של רוג'ר ווטרס בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות והאנטי-ישראליות.
 
כמו כן, בחודש אוגוסט אמר המוזיקאי בראיון לערוץ היוטיוב The Real Music Observer כי הוא כמעט הסיר את תמיכתו במועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית רוברט קנדי ג'וניור מכיוון שהצהיר על עצמו כפרו-ישראלי לאחר שהתחרט על ציוץ שלו שבו חיזק את ווטרס לאחר סערת הלבוש דמוי-המדים הנאצים שלבש בהופעתו.
"היה לי קשה בשלב מסוים שהוא מחק ציוץ על רוג'ר בגלל העמדה שלו על המתרחש במזרח התיכון והפוליטיקה הישראלית-פלסטינית", אמר אז קלפטון, "כמעט משכתי לא ידעתי אם אני בכנות תומך בזה שרוברט אומר 'אני פרו-ישראל וגם משפחתי תמיד הייתה פרו-ישראלית'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה