תיירות

רוג'ר ווטרס מסורב בעוד מדינה: האמירות האנטישמיות גורמות לסערה

העולם אומר לא לרוג'ר ווטרס. בגלל אמירותיו אנטישמיות והאנטי ישראליות שהצדיקו את הטבח של ה-7.10 בצורה מזעזעת למדי, רשת מלונות 4 העונות דחתה את הזמנתו של רוגר ווטרס לקראת הופעתו בקולומביה. בכך היא מצטרפת למלונות בארגנטינה ואורוגוואי שעשו זאת
מערכת ice |  1
רוג'ר ווטרס (צילום shutterstock)
אחרי שבשבוע שעבר דווח כי בתי מלון בבירת ארגנטינה סירבו לבקשתו של הזמר הבריטי הוותיק וסולנה של להקת פינק פלויד לשעבר, רוג'ר ווטרס להשכיר חדרים, העיתון הארגנטינאי פאגינה 12 שחשף את סירוב בתי המלון בבואנוס איירס טען כי בבירת אורוגוואי מונטווידאו מסרבים לארח את ווטרס אולם לא הוזכרה הסיבה לכך. כעת יש מדינה נוספת שאומרת לו לא.
העולם אומר לא לרוג'ר ווטרס. בגלל אמירותיו אנטישמיות והאנטי ישראליות שהצדיקו את הטבח של ה-7.10 בצורה מזעזעת למדי, רשת מלונות 4 העונות דחתה את הזמנתו של רוגר ווטרס לקראת הופעתו בקולומביה. בכך היא מצטרפת למלונות בארגנטינה ואורוגוואי שעשו זאת.
הזמר שעדיין לא מצא מקום ללון לקראת שתי ההופעות בבירה הארגנטינאית שוהה עדיין בברזיל, שם הופיע בשבוע שעבר סיפר: "אכלתי ארוחת ערב עם נשיא אורוגוואי לשעבר ואני לא יכול להגיע למדינה כי הלובי הישראלי או איך שלא קוראים להם ביטל אותי".

נשיא ועד בני ישראל של אורוגוואי רובי שינדלר שלח מכתב מלון סופיטל בבירה מונטוודיאו בו הפציר לא לארח את ווטרס, משום שהזמר "מנצל את תהילתו כאומן בשביל לפלוט את השנאה שלו לישראל ולכל היהודים, אם תקבלו אותו, גם אתם תפיצו את השנאה שהאיש הזה מפיץ, גם אם לא תרצו בכך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לשכור
    גכע 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשכור ולא להשכיר. כדאי לדעת עברית לפני שכותבים .
    סגור