רכב

גיא לרר חושף את המחדל של נתניהו: הפרויקט הכושל ב-800 מיליון שקל

נתניהו צפוי לאשר פרויקט בגובה של 800 מיליון שקל למיגון קו הרכבת לשדרות, אך כעת המחל הגדול נחשף, אחרי שנודע כי מי שבנה מלכתחילה את הקו הם בני דודיו של ראש הממשלה, האחים מרגולין, שהתכנון הכושל שלכם לכאורה הביא את המדינה להוציא מאות מיליוני שקלים
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" ובעקבות האיומים הקשים שהיו מרצועת עזה לעבר ישראל, תחנת הרכבת בשדרות, שנחשבת לפופולרית ומרכזית מאוד באזור הדרום, הפסיקה את פעילותה.
מאז, במשרד התחבורה הבטיחו מספר פעמים כי היא תשוב בקרוב לפעול, כאשר גם הודיעו על פרויקט, במסגרתו תיבנה חומה באזור התחנה ומסילות הרכבת, שתגן מפני איומי טילים ובעיקר איומי נ"ט אפשריים. למעשה, תחנת הרכבת בשדרות כן חזרה לפעילות, אך חלקית מאוד, כאשר נסיעה ממנה התאפשרה רק לכיוון דרום ((נתיבות, אופקים ובאר שבע).
כעת, המחדל הגדול נחשף. העיתונאי גיא לרר חשף אתמול (רביעי) כי במדינה מתכננים פרויקט בעלות של 800 מיליון שקל לשיפוץ ומיגון קו הרכבת לשדרות, אותם ראש הממשלה בנימין נתניהו עשוי לאשר, זאת לאחר בקשה של שרת התחבורה מירי רגב.
לרר חשף כי 800 מיליון השקלים הללו יכולים היו להיחסך למדינה, אם מי שתכנן את בניית הרכבת מלכתחילה היה מתייחס לאיומים מעזה. מי שהיה אחראים על בניית הרכבת הם לא אחרים מאשר בני דודיו של נתניהו, האחים מרגולין.
בציוץ שהעלה לרר הוא כתב: "כשמדברים על הדרישה של מירי רגב למיגון הרכבת לשדרות ב-800 מיליון ש״ח כדאי אולי גם לדבר על כך שמי שתכננה את קו הרכבת השנוי במחלוקת מבחינה בטחונית, היא חברה בבעלות בני דודיו של ראש הממשלה נתניהו, האחים מרגולין - כפי שחשף אמיר שואן בתחקיר הצינור".
"נתניהו עצמו כשר אוצר דחף את הקו הזה למרות הליקויים הברורים בתכנון הבטחוני שחשף את הקו לירי נ״ט. כשלא היה שר אוצר הפרויקט הוקפא, כשחזר להיות רה״מ - הפרויקט יצא לפועל, שוב, בניגוד לדעת מומחים רבים. עכשיו, הגיע זמן תשלום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיגון הרכבת
    א. 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתניהו מושחת.איפה שהוא שם את ידו יש שחיתות.אין לאפשר לו ולמירי רגב לקבל יותר החלטות.שניהם לא ראויים.
    סגור
  • 1.
    פופוליזים זול (ל"ת)
    יוסי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור