ויראלי

יו"ר רשת 13 חוטף מבן כספית: "עלבון לאינטיליגנציה, נכשלת"

המגיש יצא נגד נדב טופולסקי: "אני כאן כדי להגיד לך שלא תוכל לברוח מזה. לא תוכל להכחיש את זה. לא תוכל להתנתק מזה. המהלך הזה יהיה מרוח לך על הפרצוף עד יומך האחרון. ויהיו מי שיזכירו לך את זה. גם אם אתה בדרך לעשות רילוקיישן (אצל בלווטניק). וגם אם לא. אנחנו נשארים בארץ. ואנחנו נמשיך להלחם עליה"
מערכת ice |  10
נדב טופולסקי (צילום פזית עוז, מערכת אייס)

לאחר שפורסמה האיגרת שכתב יו"ר ערוץ 13, נדב טופולסקי, לעובדיו אתמול (ראשון), אחרי העצרת חירום באולם צוותא בתל אביב ל"הצלת חדשות 13" בעקבות המינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד המנכ"לית, בן כספית יוצא בחריפות נגד המכתב.

כספית כתב לעוקביו: "לכם אני ממליץ לא לקרוא את מה שהוא שירבט כאן. פתפותי ביצים. בעיקר עלבון לאינטילגנציה. חפשו את מצע הליכוד, מעניין יותר (ספוילר: אין מצע לליכוד). אני מרשה לעצמי לפנות אליו כאן: מכובדי טופולסקי. שנינו יודעים שאין שום קשר בין האיגרת שלך לבין מה שבאמת קורה. רק אלוהים יודע איך אתה מתגלח בבוקר ומה אתה רואה מולך במראה. דבריך אינם ראויים לתגובה, אבל בסעיף 4 אתה מתעלה על עצמך ומתרץ את הורדת התכנית של דרוקר בשיקולי רווחיות".
 


עוד כתב: "אז ראשית, מה לך ולשיקולי רווחיות? אתה לא מבין בזה. הטבלה אינה משקרת. אם היתה בך מינימום של יושרה פנימית, היית מתפטר מיד. נכשלת. ולא מאתמול. שנית: מי שרוצה שהערוץ שלו יפסיד פחות, לא מוריד את התכנית הכי נצפית שלו, כלומר את התכנית היחידה שכנראה לא מפסידה. אתה עשית הפוך. וזה לא הכל: אנחנו לא יומיים בעסק הזה. כשרוצים להוריד תכנית טלויזיה, בעיקר תכנית טלויזיה עם קהל והצלחה, קודם דואגים לאלטרנטיבה. קודם מכינים משהו שיהיה יותר טוב. דואגים להודיע את זה כמה שיותר מאוחר, ואם אפשר אז בכלל לא להודיע את זה. זו הודעת קיטבג".

כספית המשיך: "למה למשוך ביקורת? למה לעורר שיח ומהומה? ועוד כל כך מוקדם? אתם עשיתם הפוך. קודם כל הודעה. ככה סתם. אין אפילו תאריך להורדת התכנית, אין אלטרנטיבה, אין כלום. אבל יש הודעה. למה? שנינו יודעים למה. כי מישהו רצה לסמן למישהו שהוא "מספק את הסחורה". שהוא עומד בציפיות. שהנה, "אנחנו מתיישרים כפי שסוכם". אני לא יודע אם זה אתה. יכול להיות שאתה הכסיל השימושי שמשתמשים בו. כל מה שאני כותב כאן אלה השערות הגיוניות בלבד. אין לי מידע. אני מניח שמתישהו יהיה מידע. לי, או לאחרים".
עוד המשיך: "אני כאן כדי להגיד לך שלא תוכל לברוח מזה. לא תוכל להכחיש את זה. לא תוכל להתנתק מזה. המהלך הזה יהיה מרוח לך על הפרצוף עד יומך האחרון. ויהיו מי שיזכירו לך את זה. גם אם אתה בדרך לעשות רילוקיישן (זה הדיבור בערוץ, שאתה עובר לתפקיד אחר בחו"ל, אצל בלווטניק). וגם אם לא. אנחנו נשארים בארץ. ואנחנו נמשיך להלחם עליה. ואם אתה נתקל בלן בלווטניק, אשמח אם תבהיר לו שזה לא רק אתה. זה בעיקר הוא. אני יודע שהוא "יהודי חם" ואני יודע שהוא "ציוני" ואני יודע שההשקעה בערוץ היא פחות מקופה קטנה מבחינתו. לכן אני לא מאמין בתיאוריות הקונספירציה על המלט של נשר וכו'. הכסף הזה קטן מדי עבורו".
לסיום תקף: "אני שואל את עצמי האם יכול להיות שמישהו לקח אותו לסיבוב וניצל את תמימותו או חוסר ידיעתו. אם הוא יודע מה המשמעויות של מה שהוא מעולל עכשיו לתקשורת בישראל ולדמוקרטיה הישראלית שנאבקת על קיומה. תסביר לו שאם הוא לא יודע, הוא יידע. הכל במסגרת החוק כמובן. והדמוקרטיה. וזכות המחאה. הוא יידע. כי התקשורת החופשית בישראל לא תיפול ככה סתם. היא תילחם על קיומה, כי קיומה הוא קיום הדמוקרטיה השבירה שלנו. תודה".

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    יש עוד דעות חוץ מדעתך. הבעלים הבין זאת (ל"ת)
    דודי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    סכנה
    אלי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית, אתה וחבריך מהווים סכנה לדמוקרטיה, וכמה שיותר מהר יעיפו אותכם, הנזק יהיה הרבה פחות, אז עוף בבקשה,
    סגור
  • 8.
    ערוץ
    רוני 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדבר שטויות הרייטינג בתחתית והערות אמור להעסיק כתבים שמעלים את הרייטינג או כאילו שמבריחים צופים
    סגור
  • 7.
    שרה נתניהו אם יש לך בעיה מוזמנת לשים קץ לחייך (ל"ת)
    יחי הדמוקרטיה יחי יח 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 6.
    הצמד טופולסקי - יוליה חתולי הזבל של המשקיע וביבי! (ל"ת)
    ברכה 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    בן כספית אתה רוח רעה
    חלאס 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה יצור זחל חסר שליטה על הלוע נמצחינה שלך
    סגור
  • 4.
    בן כספית אתה חד כמו תער . תמשיך ככה בדיוק (ל"ת)
    ענת 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    מי זה הבן כספית הזה...מי סופר אותו בכלל.... (ל"ת)
    דודי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    מסכן
    יעק ק 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חייבים לשמור על בן כספית שלא יתאבד הוא במצוקה נוראית הוא בריקבון מתקדם.
    סגור
  • 1.
    התקשורת בארץ היא אובייקטיבית ולא פוליטית?חחחחחח
    די 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כספית הצבוע מכולם אתה עטוף פוליטיקה וגם הכתבים שאיתך
    סגור