טלוויזיה

מנכ"ל רשת 13 והתכנית הסודית: כך יביסו את קרן מרציאנו?

בעוד מספר ימים יציגו ברשת 13 את מה שהם מכנים "גיים צ'יינג'ר" - תכנית שונה מאקטואליה חדשותית, במטרה להתמודד עם הרצועה החזקה והחשובה שלפני החדשות. מלכת הרייטינג הבלתי מעורערת ברצועה - קרן מרציאנו, מציגה יציבות ארוכת שנים, האם היא צריכה לחשוש? והאם יכול להיות שמדובר באייל ברקוביץ' שימלא את המשבצת של רביב דרוקר?
כפיר אדר |  4
רשת 13 נלחמת בקרן מרציאנו (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
זה לא סוד שבתקופה האחרונה עובדים ברשת 13 על הפקה של תוכנית ייחודית לאייל ברקוביץ', לאחר שהשידוך עם נטעלי שם טוב במהדורת החדשות לא צלח. ברשת 13 חושבים על תכנית קלילה יותר ברצועה לפני מהדורת החדשות - האם אייל ברקוביץ' הוא הפיתרון עליו חשבו?
אחרי שהודח מלוח השידורים של הערוץ, רביב דרוקר סיפר בין היתר לעיתונאים בכנס החירום שנועד להילחם במינוי יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית החדשה: "כשפגשתי לראשונה את מנכ״ל רשת 13 אמיליאנו, הוא אמר לי שצריך לתקן את השעה שבע. תקופה לאחר מכן, אמר לי שיש לו רעיון איך להביא 10 אחוז רייטינג ויזמין אותי לפגישה. לא דיברנו מאז - אבל אחרי זה קיבלתי הודעה על הורדת התכניות. אולי זו הדרך שלו להעלות את הרייטינג".

על פי דבריו, מתברר שמי שעמד בדרך לרייטינג היה רביב דרוקר שהציג נתוני רייטינג חלשים יחסית ברצועה. זאת אומרת: כשם שקרה לאברי גלעד, ברשת 13 ממהרים להחליף חוסר הצלחה ברייטינג - על אף המאבק המצטייר שההחלטה שמגיעה מנקמה בדרוקר.
בעוד מספר ימים יציגו ברשת 13 את מה שהם מכנים "גיים צ'יינג'ר" - תכנית שונה מאקטואליה חדשותית, במטרה להתמודד עם הרצועה החזקה והחשובה שלפני החדשות. מלכת הרייטינג הבלתי מעורערת ברצועה - קרן מרציאנו ותכנית חיסכון - צריכה לחשוש?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קרן מרצינו
    שוש 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרן את העולם מנהל הקב"ה לא ביבי ולא גלנט הכל תכתיב מלמעלה רק בעז"ה שכל הערב רב יסתלקו מארצינו יהיה פה הכי טוב שבעולם
    סגור
  • 3.
    חבל
    דור 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו חדשות הוגנות גם כך הציבור מיואש
    סגור
  • 2.
    קרן מנצחת כי עיתונאית הוגנת
    א.א 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברקוביץ יביס את קרן חחחח מצחיקים גם דרוקר לא יצליח תביאו אדם שמביא עיתונות ישרה הגונה ועניינית כמו קרן ואז אולי תצליחו העם דורש עיתונות הוגנת ולא שופרות כמו דרוקר כביכול וכו
    סגור
  • 1.
    נו באמת, אין על דרוקר (ל"ת)
    רחל 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור