טלוויזיה

רביב דרוקר יילחם במנכ"לית חדשות 13: "רשלנות, טמטום וריקבון"

רביב דרוקר, מי שרק השבוע הודח מלוח השידורים של רשת 13 עם תכניתו 'אזור בחירה', אמר בכנס החירום של ארגון העיתונאים: ״ניצחנו בעבר את המאבק בערוץ 10 - ננצח גם גם את הקרב הזה״
מערכת ice |  5
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
בשעה 12:00 נערך היום (ראשון) בצוותא 1 בת״א כנס חירום מטעם אנשי ועיתונאי חדשות 13, ונשאו בו דברים אנשי תקשורת מובילים גם מהערוצים המתחרים. בין היתר ידבר מוביל המאבק, מתן חודורוב,  פרשן כלכלי ויו"ר ועד חדשות 13 ורביב דרוקר, הפרשן הפוליטי והמגיש של 'אזור מלחמה' שעומדת לרשת מהאוויר ברשת 13 לאחר ההחלטה שפורסמה בסוף השבוע האחרון.
לקראת שבוע של הסלמה במאבק של עובדי חדשות 13,  היום בבוקר נתלו ברחבי תל אביב שלטי המחאה: ״טופולסקי, זה עליך״;  ״פוליטיקאית לא תנהל את חדשות 13״; ״יוליה שמאלוב תהרוס את חדשות 13״, אבל הדברים שנאמרו בכינוס עצמו הם שמעוררים סערה גדולה.

רביב דרוקר, מי שרק השבוע הודח מלוח השידורים של רשת 13 עם תכניתו 'אזור בחירה', אמר בכנס החירום של ארגון העיתונאים: ״ניצחנו בעבר את המאבק בערוץ 10 - ננצח גם גם את הקרב הזה״.
דרוקר, שהיה אחרון הדוברים, טען: "כשפגשתי לראשונה את מנכ״ל רשת 13 אמיליאנו, הוא אמר לי שצריך לתקן את השעה שבע. תקופה לאחר מכן, אמר לי שיש לו רעיון איך להביא 10 אחוז רייטינג ויזמין אותי לפגישה. לא דיברנו מאז - אבל אחרי זה קיבלתי הודעה על הורדת התכניות. אולי זו הדרך שלו להעלות את הרייטינג.
האויב הכי גדול שלנו הוא הפחד והספקנות וחשש מפני אסטרטגיה גדולה. כמי שנמצא ב׳מפעל הנקניקיות׳ הזה אני אומר לכם שמה שיש שם בעיקר בעיקר זו רשלנות, טמטום והרבה מאוד ריקבון. 
כפי שניצחנו בתאגיד, בגל״צ, בערוץ 10 - ננצח גם את הקרב הזה. כי כשאילנה דיין עולה לרדיו, רינו מדבר פה, וגיא סודרי כותב ציוץ, ועיתונאים זונחים את התחרות ובאים לפה, אין סיכוי שמישהו ינצח. 
אני משוכנע שאת ניסיון ההשתלטות הזה אנחנו נפרק ולא נשאיר אבן על אבן. כל מי שנתן יד לטרוף הזה לא ינקה ממנו. אנחנו נפרסם הכל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברור 30 שמאלנים הרסו את התקשורת החופשית
    מן 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שאסור להם לשתוק 30 שמאלנים השתלטו על התקשורת הישראלית וכופים דעה קיצונית אחת עכשיו לוקחים להם את הצעצוע אז פוגעים בחופש תתביישי מנובלת
    סגור
  • 3.
    איכס
    Shh 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רביב דרוקר ןמתן חודורוב אנשים מלאי שנאה ורוע, כשהם לא יהיו בערוץ יהיה פחות שנאה ברחובות.
    סגור
  • 2.
    לא מתחבר למאבק האלים הזה
    ישי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ללא קשר לדעותיי, לא אוהב את הכוחניות של העובדים
    סגור
  • 1.
    דרוקא נתנו לך בעיטה בתחת אתה לא שווה כלום
    יש 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    9 5
    בעל ההון רוצה לשחם את מוחמד דף נוא ישים אותו על אפך וחמתך אתתה גורמים לו רק הפסדים
    סגור
  • אוהבים אותך עומדים לרשותך...
    כל הכבוד דרוקר 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואת התוכנית המצויינת שלך," איזור מלחמה" אם תצטרך את עזרת הצופים רק תבקש ונגיע בשבילך, לכל מקום שתאמר, לא נוותר עליך.
    סגור