ויראלי

בעלי לחם חביתה חושש לחייו? זה מה שקרה אחרי שהותקף

ויקי עזרא ובנו מעדיפים שלא להתלונן ובכך לא להסתבך עם עבריינים מקומיים בנתניה שעשויים להיות קשורים לתוקפים, עזרא אגב לא ידוע כמי שמעורב בסכסוך כלשהו
מערכת ice |  1
לחם חביתה (צילום זאביק דרור)
יומיים בלבד אחרי שכוכב הרשת והמסעדן, ויקי עזרא, בעלי סניף "לחם חביתה" באזור התעשייה בנתניה, שהפכה ללהיט טיקטוק בשנה שעברה, הותקף יחד עם בנו באלימות קשה לאחר ויכוח על חנייה ליד העסק המשפחתי, אבל לא מעט גבות הורמו כאשר הם לא הגישו תלונה במשטרה נגד העבריינים שפצעו אותם באלימות.
על פי הדיווח במאקו, נראה שעזרא ובנו מעדיפים שלא להתלונן ובכך לא להסתבך עם עבריינים מקומיים בנתניה שעשויים להיות קשורים לתוקפים, עזרא אגב לא ידוע כמי שמעורב בסכסוך כלשהו.

בכיר במשטרה הסביר למאקו: "זה מוזר שהם לא התלוננו, מדובר באירוע חמור שיכול היה להסתיים בצורה טרגית. אם השוטרים לא היו מגיעים ותופסים את החשודים לא היה תיק, לכן העובדה שהם לא התלוננו תמוהה ומעידה שהם חוששים על חייהם".
התוקפים שתקו בחקירתם ובמהלך דיון בעניין הארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה טען עורך הדין של אחד מהם כי הוא כלל לא לקח חלק בתקיפה של עזרא ובנו אלא רק עמד בפתח העסק ואין לו קשר למעשים. במשטרה טוענים שהוא רק איבטח את העזור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנשים לא מתלוננים כי הם מופקרים לגורלם..תקראו
    אאט 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים לא מתלוננים נגד עבריינים כי הם יודעים שדקה אחרי הם ישוחררו והם או חברים שלהם לכל הפחות יתנכלו לך והמשטרה לא תגן עליך. גם אם תתלונן שמאיימים עליך ברצח וזה רציני לא סתם מישהו שמקשקש את הפה שלו עדיין לא תקבל עזרה והגנה. בשביל מה להתלונן מחר יבואו אליו רעולי פנים יתקפו אותו וישרפו את העסק.
    סגור