ויראלי

לחם חביתה יצליח בחו"ל? זה מה שחושבים בגרמניה על הלהיט

הכתבת של RTL שהגיעה במיוחד, הצטופפה עם הקהל המקומי בניסיון לקבל מנה ואולי גם סוד:  "הבאגט תוצרת בית עם חביתה, נקניק, פטרוזיליה, מיונז ורכיב סודי נוסף, זה ממש ממש טעים", עוד היא סיפרה לקהל הגרמני: "זה מתכון סודי של סבתא של ויקי שהגיעה מלוב"
מערכת ice |  1
לחם חביתה (צילום זאביק דרור)
חשבתם שלחם חביתה יישאר להיט ישראלי בלבד? ההתעניינות הגוברת מגיעה הפעם מגרמניה, כאשר בחדשות 12 הציגו את הראיון המיוחד של RTL לגבי הדוכן שהפך לאחד הטרנדים הכי חמים בישראל.
השיר "לחם חביתה" שהפך למגפת טיקטוק ולהיט ויראלי שהרבה זמן לא היה כמוהו, הפך את הדוכן הפשוט למקום עלייה לרגל מכל ארץ לכל מיני מעריצים מפתיעים ובכלל, אנשים שרוצים לאכול והכתובות כבר חרוטה בראשם. 

הכתבת של RTL שהגיעה במיוחד, הצטופפה עם הקהל המקומי בניסיון לקבל מנה ואולי גם סוד:  "הבאגט תוצרת בית עם חביתה, נקניק, פטרוזיליה, מיונז ורכיב סודי נוסף, זה ממש ממש טעים", עוד היא סיפרה לקהל הגרמני: "זה מתכון סודי של סבתא של ויקי שהגיעה מלוב".
"מאפס למאה, תוך חודשיים הפכתי למלך הסנדוויץ'", סיפר עזרא לערוץ הגרמני בגאווה, שגם הזכיר כי הוא עצמה חלה בקורונה עד לפני קצת יותר משנה והיה בסכנת חיים. עוד נאמר בכתבה הגרמנית: "מהר מאוד זה הפך לטרנד בטיק-טוק. מיליוני צפיות, ומאז אין לעצור. הדוכן מלא, ויקי עזרא הפך למפורסם בכל המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תישאר במישבצת שלך זה מתכון לנפילה
    מאיר 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קבלתה ברכה בעסק אל תתגרה במזל לפעמים השקעות גדולות זה מתכון לנפילה . אני רק הצעתי.
    סגור