ויראלי

לחם חביתה בסכנת סגירה? זה הצעד שבעלי העסק עשה

אחרי שהלהיט הקולינרי כמעט מצא את עצמו בהליך משפטי מול עיריית נתניה, כעת הבעלים ויקי עזרא עושה הכל כדי להמנע מהצרות וניגש כדי להוציא רשיון עסק כחוק
מערכת ice |  5
לחם חביתה בנתניה (צילום מסך יוטיוב)
"לחם חביתה" תינצל? עם התהילה מגיעות גם הבעיות. כנראה שתתקשו למצוא בימים אלו אדם בישראל שלא שמע על "לחם חביתה" - העסק שמכין כריכים בנתניה וכבש את הארץ עם שיר הפרסומת שלו. אלא שכעת מתברר, כי הלהיט הקולינרי כמעט מצא את עצמו בקרוב מאוד בהליך משפטי מול עיריית נתניה, אך כעת הבעלים ויקי עזרא עושה הכל כדי להמנע מהצרות.
ביום שני פורסם לראשונה ב"תכנית חיסכון" של קשת 12, כי ללחם חביתה אין רישיון עסק, דבר חמור בהתחשב כי העסק משתמש במוצרים רגישים כגון ביצים. על פי עיריית נתניה, בחודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים לשכנע את בעלי העסק להוציא את אותו הרישיון, אך ללא הצלחה. אמש (שלישי) פורסם כי עזרא ניגש לעירייה כדי להסדיר את העניין ולהוציא רשיון כחוק.

מהעירייה נמסר: "בעסק הזה נערכו מספר ביקורות על ידי מפקחי הירייה בהן התגלה שאין לו רישיון עסק ונשלחה התראה לפני הליך משפטי". בסופו של דבר, המהלך של עזרא עשוי להציל את העסק מכניסה למישור הפלילי.
עוד לפני שניסו לסדר זאת, בעסק מסרו בתגובה: "לחם חביתה עושה ככל שביכולתו לספק את הכריך האיכותי והמבוקש לתושבי ישראל. התכוננו לכך שעם הביקוש יגיעו גם השמועות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חיים
    חיים 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולה חביתה מסריחה בשקל אלאק לחם חביתה נו אז במה הוא רוצה לשים חביתה הסופגניה פריירים מי שקונה
    סגור
  • 4.
    תגובה
    יעקב 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולה חביתה ...מה הסיפור
    סגור
  • 3.
    רישיון עסק
    שלומי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפני כשבוע אכלתי במקום , אכן מאוד טעים , אבל המקום לא ממוזג , מאוד קטן , דחוס , וארגזים על גבי ארגזים של ביצים שבסופו של דבר יגיעו לבגט שלנו ללא קרור מספיק. חבל שבעל העסק לא מאחסן את זה במקום בטיחותי. יכול לגרום להמון בעיות בריאות. בהצלחה
    סגור
  • 2.
    לחם
    יוסי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה צרות עין איכססס
    סגור
  • 1.
    אם תתחילו לבדוק חצי מהמסעדות אין רשיון ניהול עסק (ל"ת)
    יןד 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור