ויראלי

בלגן ב'לחם חביתה': ויקי עזרא הותקף באלימות

שלושה חשודים נעצרו בפעילות יזומה של בלשי תחנת נתניה כנגד גורמים פליליים, כאשר הם זוהו על ידי המשטרה כשחלקם רעולי פנים ותוקפים באגרופים ובלום ברזל את עזרא ואת בנו
מערכת ice | 
לחם חביתה בנתניה (צילום מסך יוטיוב)
אוהבים את 'לחם חביתה'? חדשות מדאיגות הגיעו מהסניף בנתניה, כאשר שוטרי מחוז מרכז עצרו אמש (ראשון) שלושה חשודים, תושבי נתניה בחשד לתקיפה אלימה של בעלי המקום ויקי עזרא, באזור התעשייה בעיר, ואת בנו בעיר עצמה, כך על פי מאקו.
על פי הדיווח, אותם שלושה חשודים נעצרו בפעילות יזומה של בלשי תחנת נתניה כנגד גורמים פליליים, כאשר הם זוהו על ידי המשטרה כשחלקם רעולי פנים ותוקפים באגרופים ובלום ברזל את עזרא ואת בנו.

לא מדובר ככל הנראה בפרוטקשן או בסכסוך עסקי, כי ככל הנראה דווקא מדובר בתקיפה על רקע ויכוח על מקום חנייה כמה שעות קודם לכן. על פי מאקו, צוות הבלשים עצר את שלושת החשודים, בני 38-27 תושבי נתניה כוךם, ולאחר חקירתם הם נכלאו והבוקר כבר הובאו לדיון בבית המשפט כדי שמעצרם יוארך לטובת המשך חקירת המקרה.
מי שכבר הספיק לשכוח מהלהיט של קיץ 2023, ויקי עזרא שרף את הרשתות החברתיות בשנה האחרונה כאשר השיר או יותר נכון הג'ינגל לעסק "לחם חביתה", הפך לתופעת טיקטוק של ממש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה