נדל"ן ותשתיות

בשורה לנתניה: זו תוכנית הענק שתוסיף עשרות אלפי מקומות עבודה

תוכנית אזור התעסוקה המטרופוליני אושרה במועצה הארצית. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "האזור יגדל ללמעלה מ-8 מיליון מ"ר תעסוקה, ובכך נייצר הזדמנויות חדשות לחברות הייטק וגופים גדולים לעבור לנתניה"
מערכת ice |  7
תוכנית אזור התעסוקה המטרופוליני (צילום הדמייה)
בשורה לתושבי העיר נתניה: ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית, אישרה אתמול (שלישי) את תוכנית אזור התעסוקה המטרופוליני לעיר, לאחר שדחתה את הערר שהוגש.
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר אמרה בעקבות ההחלטה: "אני מברכת את החלטת המועצה הארצית לתכנון ובנייה שדחתה את הערר וקיבלה את תוכניתי להקמת אזור תעשייה מטרופוליני. נתניה חזקה לעתיד היא נתניה חזקה כלכלית, ולכן אמשיך לפתח אזורי תעסוקה ברחבי העיר. נשקיע בפיתוח כלכלי-עסקי. רצועת אזורי התעסוקה בעיר תהווה אזור תעשייה מטרופוליני ותגדל מ-1.5 מיליון מ"ר תעסוקה ללמעלה מ-8 מיליון מ"ר תעסוקה, שיוסיפו עשרות אלפי מקומות עבודה ברחבי העיר.

עוד אמרה איכר: "מבקרים ייהנו מעירוב שימושים, מסעדות, משרדים, תחבורה ציבורית מתקדמת, כולל רכבת קלה שתחבר את נתניה לערים שכנות כמו הרצליה וכפר סבא. אזור התעשייה, שמפחית פקקים ועומסי תנועה, מייצר הזדמנויות חדשות לחברות הייטק וגופים גדולים לעבור לנתניה, ולמשוך אוכלוסייה חזקה ומבוססת. המשמעות היא שנתניה תהפוך למטרופולין של השרון, היצע התעסוקה יגדל דרמטית ויהיה יותר קל למצוא תעסוקה בעיר".

צילום הדמיה
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תושב זכרון
    מרדכי יששכר 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגתי מזכרון לאחר שישים שנה בזכרון.לא ברור האם ראש העירייה היא המכתיבה את קצב הפיתוח.
    סגור
  • 5.
    הייתה עיר קייט יפיפיה
    צביקה 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז עלייתה של גוש השומן לראש עיר הפכה נתניה מעיר של קייט לעיר של גהינום מפלצות ביטון בדמות בתים גורדי שחקים כבישים פקוקים ופשע משתולל.
    סגור
  • מושחתת
    נימני 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייה על חשבון התושבים עושה עסקים עם עבריינים מטפלת בשכונות יוקרה במקום לטפל בדורה איזורים וותיקים שכונות מתפוררות להפסיק להעסיק ערבים לטפל בפשיעה לא חסר ליקויים
    סגור
  • 4.
    ככה זה שראשת העיר חיה באוויר ולא יורדת לקרקע
    דודי א 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צאי קצת לעם. לא רק לעשירים שמלווים אותך. תכנסי לשכונת אזורים ולד"ר סטופ נראה לי שאת והיועצים שלך תיהיו בהלם איך אנשים חיים ככה בנתניה. תתביישו לכם
    סגור
  • 3.
    15 minutes cities
    אנונימוס 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הימנעו מערים של 15 הדקות כמו מאש. המודל מאומץ באמריקה, והוא נועד ליצור קבר המוני לדילול אוכלוסייה. אם אינכם מאמינים בתאוריות קונספירציה (שמתגלות שוב ושוב נכונות) אז לכו על זה. רק אל תבואו לבכות אחרי זה לעזרה. הישארו בפרברים, גם במחיר של פחות הכנסה ואפילו עוני
    סגור
  • 2.
    איפה מרכז העיר או איזור התעשיה ? (ל"ת)
    ראל 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    רק ההגעה תמרוט לכם את העצבים .
    הבורר 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקרים אתכם
    סגור