מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: האם זו הסיבה שמניית החברה זינקה?

ענקית הסטרימינג, שלאורך השנה רשמה בעיקר אכזבות וירידות, זינקה לאחר סימנים אופטימיים – גם בשוק כולו, אבל גם בהרגלי הצפייה של המשתמשים. מה הנתון שנותן לחברה סיבה לאופטימיות?

יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pixabay, pngwing)
מניית נטפליקס בנאסד"ק זינקה אתמול בכמעט 8%, כפי שדיווחנו כבר אמש – והסיבה לכך היתה בעיקר האופטימיות הכוללת שהשתלטה על המשקיעים לאור נתוני האינפלציה שהראו סימני התקרבות לסיום המשבר הכלכלי הנוכחי. אך במקרה של נטפליקס, יכול להיות שיש סיבה נוספת לאופטימיות, כפי שניתן היה לראות ביום שלישי בלילה, כאשר פורסמה רשימת הסרטים הנצפים ביותר שלה בשבוע שהסתיים ביום ראשון: לראשונה מאז סוף אוגוסט, רשמו כל הסרטים בעשירייה העולמית נתוני שעות צפייה דו-ספרתיים, בניגוד ל-8 השבועות הקודמים, שבהם כמה סרטים בודדים רשמו מספרים דו-ספרתיים וכל היתר השיגו מספרים חד-ספרתיים, שהעידו או על מספר צופים קטן או על כך שלא הרבה שרדו את הסרטים מהתחלה עד הסוף.
הסרט שהגיע למקום הראשון, גם בעולם וגם בישראל, הוא "אנולה הולמס 2", עם נתון מכובד בהחלט, אם כי לא יוצא דופן, של 64 מיליון שעות צפייה; במקום השני בעולם והשלישי בישראל הסרט הגרמני "במערב אין כל חדש"; במקום השלישי בעולם והחמישי בארץ דרמת המתח "האחות הטובה" בכיכובם של אדי רדמיין וג'סיקה צ'סטיין; במקום הרביעי – גם אצלנו וגם מעבר לגבולותינו – סרט הפשע ההולנדי החדש "ההשתלטות"; ובמקום החמישי בעולם והעשירי בארץ הקודש "מאחורי היקום".
בחמישייה השנייה בעולם "בית הספר לטוב ולרע" במקום השישי, בעוד אצלנו הוא במקום השמיני; "מחסל פראי" בכיכובם של ג'ייסון סטיית'האם וג'ט לי מ-2007, שאינו זמין לצפייה בארצנו, במקום השביעי בעולם; "פראית היא הרוח" במקום השמיני בחו"ל והשישי כאן; "לא רעים בכלל", שאינו זמין לישראלים, במקום התשיעי בעולם; ובמקום העשירי סרט נוסף שזמין רק בחו"ל – "מפלצת של מלון 2".
סרטים שנמצאים בעשירייה הראשונה בישראל ואינם קרובים לצמרת בחו"ל כוללים את "מכורה" במקום השני; "הסערה" במקום השביעי; ו"מכסחי השדים: החיים שאחרי" במקום התשיעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה