מדדים ומחקרים
האם הצרכנים מעדיפים לקנות בחנות מקומית או ברשת?
סקר חדש שנערך בארצות הברית חשף כי רוב מוחץ של ציבור הצרכנים יעדיף לרכוש מוצרים ברשתות מקומיות על פני תאגידים, גם אם במקרים מסוימים מדובר במחיר גבוה יותר
סקר שנערך לאחרונה על ידי מכון המחקר OnePoll בארצות הברית בקרב 2,000 מבוגרים בדק את הרגלי הקנייה של צרכניים בייחס לחנויות מקומיות ורשתות תאגידיות גדולות. ממצאי הסקר גילו כי 67% מהעונים השיבו שהם סומכים על עסקים מקומיים ו-64% סומכים על עסקים בבעלות משפחתית. זאת בהשוואה ל-59% כשמדובר בחברות בין לאומיות ו-61% שמסתמכות רשתות.
עוד ב-
לפי המחקר הסיבה להעדפת חנויות מקומיות ומשפחתיות מתחלקות בין ארבע קטגוריות: 39% חושבים שהם עוזרים לקהילה שלהם, איכות טובה יותר 34%, שקיפות לגבי חומרי הגלם 20%, פחות מתווכים 7%. בנוסף לכך הסקר גילה כי יותר ממחצית (57%) מוכנים להוציא יותר כסף על סחורות שמקורן מקומי. כמו כן נחשף כי 35% מהלקוחות מורתעים מלרכוש מוצרים המשווקים בשפה "תאגידית" או מותגים בינלאומיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה