מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בטופ, ברונו מארס חוגג עם הישג כפול

אייל גולן, מצליח גם הפעם לזכות בתואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 622 השמעות. במקביל, ברונו מארס חוגג בזכות הדואט החדש עם ליידי גאגא  | דירוג תחנות הרדיו של Media Forest
מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
שבוע נוסף מתחיל עם דירוג תחנות הרדיו בישראל, המפרסם את נתוני השמעות השבוע החולף על פי Media Forest. במרבית הדירוגים, למרות הנוכחות המרובה של השירים החדשים, רוב הטבלאות נשארות דומות לאלו שהיו בשבוע שעבר.
אייל גולן מצליח לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער משמעותי מכל השאר, עם 622 השמעות. שלמה ארצי תופס את המקום השני עם 507 השמעות, ואחריו ניצב עומר אדם עם 448 השמעות. הזמר אריק איינשטיין, שזכה למעמד כאחד האהובים בישראל, התברג למקום הרביעי עם 441 השמעות. שרית חדד סוגרת את הטבלה עם 439 השמעות.
אודיה, שהוציאה לאחרונה את אלבומה החדש "ילדה של אמונה", מתבלטת עם הלהיט "בן אדם", שמוביל את טבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר עם 112 השמעות. "לופ", הסינגל החדש של אושר כהן, הגיע למקום השני עם 103 השמעות.
איתי לוי ניצב במקום השלישי עם "לא רואה כלום בעיניים" שרשם 96 השמעות, ופאר טסי הגיע למקום הרביעי עם "מה יהיה מחר" עם 94 השמעות. אייל גולן סוגר שוב את הטבלה עם השיר "את לי הנצח" עם 82 השמעות.
בגזרת האמנים הבינלאומיים, הלהקה הבריטית קולדפליי כובשת את המקום הראשון עם 143 השמעות. בזכות דואט חדש עם ליידי גאגא, ברונו מארס זוכה במקום השני עם 117 השמעות. להקת הביטלס הגיעה למקום השלישי עם 90 השמעות, אלטון ג'ון שרשם 88 השמעות, וליידי גאגא סוגרת את הטבלה עם 79 השמעות.

בטבלת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר, הדואט של ברונו מארס וליידי גאגא "Die with a Smile" כובש את המקום הראשון עם 57 השמעות. הוויזר הגיע למקום השני עם "Too Sweet" שרשם 39 השמעות. קולדפליי במקום השלישי עם "We Pray" שגרף 33 השמעות, סברינה קרפנטר במקום הרביעי עם "Espresso" שהושמע 28 פעמים, ואדם פורט סוגר את הטבלה עם "Move" עם 25 השמעות.
הנתונים הופקו על ידי חברת, Media Forest המספקת ללקוחותיה בארץ ובעולם פתרונות ושירותי ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורי רדיו וטלוויזיה, הפצת תכנים לתקשורת (סינגלים, אלבומים, ועוד), זיהוי תכנים משודרים ואזכורים קוליים, זיהוי דיבור ותמלול אוטומטי של מדיה משודרת, פודקאסטים וקבצי מדיה ,(speech-to-text) זיהוי טקסט ותמונה במדיה המשודרת ובמדיה הכתובה (פרינט), הפקת דוחות השמעה ומחקרי מדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה