תרבות ופנאי

זמר השנה של ice תשפ"ד: זה האומן שנבחר מעל כולם

בזכות להיטי ענק, הופעות מרשימות ופעילות חברתית, עומר אדם ביסס את מעמדו כאחד הזמרים המובילים בישראל. מאז השתתפותו ב"כוכב נולד", ועד שיתוף הפעולה עם "אינפקטד מאשרום" והראפר שרק, אדם ממשיך לרגש ולהשפיע. עם הוצאת המיני-אלבום החמישי והשירים המוקדשים לנפגעי המלחמה, הוא מתבלט ככוח יצירתי וקהילתי כל זאת זיכה אותו בתואר זמר השנה של ice
עידו מור | 
זמר השנה (צילום shutterstock)
במרוצת השנים בזכות שורה של להיטי ענק וכריזמה בימתית מרשימה, עומר אדם הפך לאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל. אדם, החל את הקריירה שלו לאחר השתתפותו בעונה השביעית של כוכב נולד וכבר ב-2010 הוא הוציא את הלהיט הראשון שלו.
לאחר שהוציא במהלך השנה הנוכחית, אדם הוציא את מיני-האלבום החמישי שלו ״חמישה לילות״ אחרי שעד אז הוא הוציא בעיקר גרסאות כיסוי לאמנים אחרים שהבולט בהם הוא הביצוע לשיר ״ואיך שלא״ של אריאל זילבר. כלל שירי האלבום כבשו את המאזינים ואת תחנות הרדיו והם ממשיכים להיות להיטי ענק.
מלבד זאת, אדם זכה בתואר זמר השנה של ice גם בזכות פעילות הענפה מפרוץ המלחמה. באוקטובר 2023, אדם הוציא בשיתוף עם ההרכב ״אינפקטד מאשרום״ את השיר ״תרקוד לנצח״ שהוקדש לזכרם של נרצחי הטבח במסיבת הנובה. בנוסף, אדם הוציא ביחד עם הראפר שרק את השיר ״שמחה/מדברים על שלום״ שהוקדש לזכרם של משה ואלעד אוחיון שנהרגו ב-7 באוקטובר בעת שחילצו את תושבי אופקים בזמן המתקפה של מחבלי חמאס על העיר.
בנוסף, בחודשיה הראשונים של המלחמה אדם עמד מאחורי מיזם מרגש למען החיילים במסגרתו בזכות תרומות של אנשי עסקים בהם הראל ויזל, אדם פינק את חיילי צה״ל ודאג שישובו הביתה במוניות ספישל במקום לנסוע בתחבורה ציבורית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה