מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אודיה כובשת את הפסגה, אייל גולן נשאר במקום האחרון

עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בספוטיפיי ישראל כשבמקביל אודיה כובשת את הקהל עם אלבומה החדש. נס וסטילה פותחים פער על אושר כהן וממשיכים לשמור על המקום הראשון עם השיר "מגדלים" | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
עומר אדם, אודיה (צילום לידור חדידה, פלאש 90/ דוד כהן, shutterstock)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, ממשיכים את המגמה של השבועות האחרונים בדירוג השבועי של ice. למרות שזכה לביקורת צוננות ממבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו בישראל "אין אותי", הדואט המרגש של אושר כהן נועה קירל התקבל באהבה בקרב הקהל והחזיק במשך תקופה ארוכה במקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל.
מאז, החלה תפנית כאשר השיר שזכה השבוע ל-363,298 האזנות המשיך להדרדר ונמצא כעת במקום האחרון בטבלת השירים המואזנים ביותר. נס וסטילה, אשר זכו בתואר הרכב השנה של ice, שומרים על המקום הראשון עם הלהיט אחרון שהוציאו "מגדלים" שגרף 407,985 האזנות.
אל המקום השני הגיע אושר כהן, בטבלה עם שירו החדש "לופ" שהגיע ל-405,715 האזנות. סטטיק, ניצב במקום השלישי עם "צ'יק צ'ק" הסינגל החדש שלו שיצא רק לאחרונה. הזמרת אודיה, שרק לאחרונה הוציאה אלבום חדש, הגיעה למקום הרביעי עם השיר "בן אדם" שזכה ל-375,513 האזנות. 
גם בטבלת דירוג האומנים המואזנים ביותר, נמשכת המגמה של השבוע שעבר כאשר עומר אדם שומר ביציבות על המקום הראשון ועל התואר האומן המואזן ביותר של ספוטיפיי ישראל.
אושר כהן, ניצב במקום השני, לאחריו במקום השלישי אודיה שרק לאחרונה הוציאה את האלבום "ילדה של אמונה". פאר טסי,  שממשיך למנף את הקאמבק שלו בזכות הלהיטים שנכללו באלבום האחרון שהוציא ניצב במקום ברביעי ואילו מי שסוגר את הטבלה הוא אייל גולן.
אלבומה החדש של אודיה "ילדה של אמונה" מתברג במקום הראשון בטבלת האלבומים המואזנים ביותר ומדיח זה השבוע השני את אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", עמוס הלהיטים מראש טבלה.
עומר אדם, הגיע אל המקום השלישי עם אלבומו "עומר" ולמקום הרביעי הגיעה הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר עם אלבומה "Short n' Sweet". עדן חסון סוגר א הטבלה עם "אלבום 2".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה