נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של 15 מיליון שקל: המלון המוכר באילת עבר מהפך

מלון אסטרל נירוונה, מרשת מלונות אסטרל, עבר במהלך החורף האחרון שיפוץ נרחב בעלות של כ-15 מיליון שקל שכלל שיפוץ כולל של הבניין המרכזי, 80 חדרים באופן מלא כולל בר המלון, הלובי, דלפק הקבלה ועוד
מערכת ice | 
מלון אסטרל נירוונה (צילום איה בן עזרי)
מלון אסטרל נירוונה, מרשת מלונות אסטרל, עבר במהלך החורף האחרון שיפוץ נרחב בעלות של כ-15 מיליון שקל שכלל שיפוץ כולל של הבניין המרכזי, 80 חדרים באופן מלא כולל בר המלון, הלובי, דלפק הקבלה ועוד.
המלון הוא מלון חצי פנסיון פרמיום, הממוקם מול מפרץ אילת, סמוך למרכזי הקניות ומציע חדרים מהגדולים ביותר במלונות אילת, סוויטות, מתקן מים ופעילויות לילדים ולמשפחה.  במלון מוגשים לאורך כל היום שתיה, קרטיבים ובשעות אחר הצהרים קפה ועוגה להנאת האורחים.
במלון מסעדה, בריכת שחייה, אולם כנסים ואירועים, מועדון נוער ובקרוב גם מועדון ילדים. האירוח במלון כולל משפחות עם ילדים בכל הגילאים. החדרים והסוויטות תוכננו ועוצבו מחדש וגודלם נע בין 36 מ"ר לסוויטות רגילות  ועד 80 מ"ר לסוויטות רויאל אקסקיוטיב. השיפוץ כלל החלפת כל המערכות, לרבות חשמל, אינסטלציה, תאורה ועוד  בניית חדרי אמבטיה חדשים וכן, עיצובים חדשניים לחדרים.
מנכ"ל ובעלי רשת אסטרל, בני זרח, מסר: "לאורך כל השנה משקיעה הרשת משאבים רבים בחידוש המלונות השונים כחלק מהמדיניות שלנו להעניק לאורחים את החוויה המשפחתית המושלמת ביותר. נמשיך, כמו תמיד, לשים את הדגש שלנו על יצירת חוויות ייחודיות גם בקיץ הקרוב ולאורחי מלון 'אסטרל נירוונה סוויטס' מחכות הפתעות רבות ומלון שהוא כעת אחד מהטובים בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה