נדל"ן ותשתיות

עיר חדשה בישראל, המשכנתאות בקפאון, ומענק חדש ב-7,500 שקל

כפר קרע תהפוך לעיר חדשה בחברה הערבית, הטבת המס החדשה שצפויה להוריד את מחירי השכירות כאשר כפי שדווח כאשר הכנסת יוזמת מהלך שיעניק הטבת מס של עד אלפי שקלים לחודש למשכירי ושוכרי דירות, המשכנתאות בצניחה. וגם: מה יקבלו הדיירים בפינוי בינוי בתל אביב והבית החדש של אקי אבני
מערכת ice |  1
רכישת דירה (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון, shutterstock)
שוק הדיור בישראל מתאושש? זו העיר בה לא מפסיקים לקנות: בחודש מרץ 2023 נמכרו 2,790 דירות חדשות, עלייה של 9.4% לעומת פברואר 2023. כ-29.1% מהדירות החדשות שנמכרו היו במחוז הדרום וכ-19.3% במחוז המרכז. כשליש מכלל הדירות החדשות שנמכרו במהלך ינואר-מרץ 2023 התרכז ביישובים: ירושלים, נתיבות, אשקלון, פתח תקווה ורמת גן. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הקיפאון בשוק הנדל״ן: ירידה חדה בהיקף משכנתאות: מנתוני בנק ישראל עולה כי בחודש אפריל נלקחו בישראל משכנתאות בהיקף של 4.6 מיליארד שקל בלב. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מענק של 7,500 שקל למשכירי הדירות? בשורת ענק לאלפי ישראלים: הטבת המס החדשה שצפויה להוריד את מחירי השכירות כאשר כפי שדווח כאשר הכנסת יוזמת מהלך שיעניק הטבת מס של עד אלפי שקלים לחודש למשכירי ושוכרי דירות, תאפשר הורדת מחירים: "הוזלה של המס על הכנסות משכירות תקטין את ההכנסות ממיסוי למדינה עצמה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
עיר חדשה בישראל: זה היישוב שמשנה את הסטטוס שלו: כפר קרע תהפוך לעיר חדשה בחברה הערבית. שר הפנים משה ארבל חתם היום על הפיכת המועצה המקומית כפר קרע לעירייה. בפגישה נכחו ח״כ אחמד טיבי, ח״כ אוסאמה סעדי, מנכ״ל משרד הפנים רונן פרץ וראש מועצת כפר קרע פראס בדחי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אקי אבני בעסקת ענק: מה רכש ב-8 מיליון שקל? השחקן עובר לבית חדש ומפואר עם אשתו ניקול מילר והבנות, לאחר שאביה רכש עבורם בית מפואר בהרצליה פיתוח בסכום עתק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פינוי בינוי מפתיע בתל־אביב: איך ישתדרגו הדיירים בפרויקט? מצלאוי הגיעה לרוב הדרוש בפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב שבטי ישראל ביפו וזכתה במכרז דיירים בבניינים סמוכים לו. בעלי הקרקע יקבלו דירה או חנות חדשים בתוספת בנייה של כ-8-12 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. כלל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר ובסטנדרט גבוה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
סיכוי של 7% בלבד: כ-97,000 נרשמים להגרלת דירה בהנחה: 96,918 משקי בית נרשמו להגרלה החמישית של 'דירה בהנחה': אמש בחצות הסתיימה ההרשמה להגרלה החמישית של תוכנית 'דירה בהנחה' בה יזכו כ-7,037 זכאים לרכוש דירה בהנחה משמעותית ב-17 יישובים ברחבי הארץ, תוצאות ההגרלות יפורסמו לזוכים בשבועות הקרובים. החל מהיום ניתן להנפיק אישורי זכאות לקראת ההגרלה הבא. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירות
    יובי 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קונים דירות במחירים כאלה לא שפויים .אל תהיו עבדים של הבנקים אל תהיו פריארים .ומשועובדים כל החיים שלכם ..רק אנחנו נוריד את מחירי הדיור .מהפיכה צריך לעשות כאן ..לא קונים דירות
    סגור