נדל"ן ותשתיות

מתחדשים: זו העיר בה נפתח המטה החדש של מאנדיי

ממשיכים לגדול. מאנדיי מכריזה על התרחבות באזור אסיה-פסיפיק עם פתיחת המטה החדש שלה בסידני, אוסטרליה
מערכת ice | 
משרדי מאנדיי אוסטרליה (צילום monday.com)
Monday.com (מאנדיי) המפתחת מערכת הפעלה לעבודה המאפשרת לארגונים בכל סדר גודל ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, מכריזה היום (חמישי) על פתיחת המטה החדש שלה באסיה-פסיפיק בסידני, כחלק מהתרחבותה באוסטרליה, פתיחת משרד ביפן והתרחבות בכל האזור. המטה החדש, המשתרע על למעלה מ-1,000 מ"ר הנמצא בלב העיר סידני.
"ההכרזה של המשרד החשד שלנו בסידני כמטה אסיה-פסיפיק הוא רגע של גאווה עבורנו והתרגשות גדולה, מכיוון שראינו את הצמיחה הזו ממש מתחילתה. מאז שהשקנו את מאנדיי באוסטרליה לפני כמעט שלוש שנים, הרחבנו במהירות את רשת הלקוחות והשותפים שלנו", אמר דין סוואן, סגן נשיא אזורי אסיה & יפן מאנדיי. "מרחב העבודה החדש הוא הזדמנות מצוינת ליצירת קשרים ושיתופי פעולה בין אנשי הצוות ועם הלקוחות והשותפים שלנו באזור. אנו מצפים להמשיך ולסייע לחברות ועסקים לפעול ביעילות ולהשפיע על האופן שבו צוותים עובדים יחד ברחבי העולם".

"עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות המקומי וכבר מתחילת החיפוש, ידענו שאנחנו רוצים להיות במיקום מרכזי כדי לאפשר לעובדים להגיע בנוחות ולהיות ליד השותפים והלקוחות שלנו", אמרה מור אברהמי, מנהלת תחום הנדל"ן העולמי ומרחב העבודה במאנדיי. "יחד עם צוות עיצוב מרחב העבודה שלנו, בהובלת קרן רזניק, יצרנו סביבה רגועה המשקפת את תרבות הצוות המקומי ואת התכונות של סידני. שילבנו גם אזורי מנוחה עם נוכחות של אמנות מקומית וריהוט וינטג' מתוצרת מקומית כדי לתמוך בעסקים ואמנים מקומיים במאמצי הקיימות שלנו באוסטרליה וברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה