נדל"ן ותשתיות

האחוזה המפוארת של איוונה טראמפ עומדת למכירה, וזה המחיר

הבלוק הוא אחד היוקרתיים ביותר בעיר, על פי סוכני הרישום. בנוסף לאחוזת ורסאצ'ה, שנמצאת כעת בבעלות מממן הגידור תומס סנדל ואשתו, הרחוב משך שמות גדולים נוספים
מערכת ice |  1
איוונה טראמפ (צילום פייסבוק/ איוונה טראמפ)
האחוזה של איוונה טראמפ יוצאת לשוק תמורת 26.5 מיליון דולר לאחר מותה מוקדם יותר השנה, אמר אריק טראמפ. גב' טראמפ נמצאה מתה בבית ביולי. ההכנסות מהמכירה מיועדות ללכת לשלושת ילדיה: דונלד טראמפ ג'וניור, אריק טראמפ ואיוונקה טראמפ.
גב' טראמפ רכשה את הבית העירוני תמורת כ-2.5 מיליון דולר ב-1992, באותה שנה שבה נסתיימו הגירושים שלה מדונלד טראמפ, כך עולה מהרישומים. בעוד שלגב' טראמפ היו גם בתים בפלורידה ובצרפת, אריק טראמפ אמר שהנכס בניו יורק חשוב לה במיוחד. "היה לה כל כך נוח שם," הוא אמר. "זה היה הרכוש האחרון בעולם שהיא אי פעם הייתה נפטרת ממנו".
הבית בן חמש הקומות, ברוחב 20 רגל, מוגדר כעת עם חמישה חדרי שינה, אך ניתן לעצב אותו מחדש כדי להכיל יותר, על פי סוכני הרישום, אדם מודלין מקבוצת מודלין ורוג'ר אריקסון מדאגלס אלימן. שתיים מהקומות מחולקות כעת למספר חדרים, אך ניתן לשלב את החללים הללו כדי לנצל את מלוא הרוחב של הבית העירוני, אמרו הסוכנים.
האבזור הבלתי בולט: מטבח בגודל מלא. ישנם שני מטבחים קטנים בסגנון המטבח, אחד ליד חדר האוכל בקומה השנייה ואחר ליד חדר עבודה בקומת הגן. גב' טראמפ, על פי הודאתה, לא בישלה הרבה בשנותיה האחרונות. הסוכנים אמרו שקונה יוכל לבנות מטבח גדול יותר בקומת הגן.
הסוכנים אמרו שרוב הקונים הפוטנציאליים ירצו לבצע שיפוץ משמעותי. אריק טראמפ אמר שאמו ערכה פעם תוכניות לבנות בריכה במרתף, שכבר כוללת סאונה, אבל שינתה את דעתה.
הבלוק הוא אחד היוקרתיים ביותר בעיר, על פי סוכני הרישום. בנוסף לאחוזת ורסאצ'ה, שנמצאת כעת בבעלות מממן הגידור תומס סנדל ואשתו שימנה סנדל, הרחוב משך שמות גדולים כמו המיליארדר לן בלווטניק ואיל התקליטים טומי מוטולה, על פי רישומים ציבוריים ואנשים שמכירים את הנכסים.
נכס טראמפ יוצא לשוק כאשר שוק הבתים העירוניים בניו יורק מתגבר. בחודשים האחרונים נסגרו שורה של עסקאות גדולות של בתים עירוניים באפר איסט סייד, למרות מה שסוכנים אומרים הוא שוק מתקרר לבתי יוקרה ברחבי הארץ. הם כוללים מכירה של 50 מיליון דולר של אחוזת Beaux-Arts שהייתה בבעלות הנציגות הקבועה של סרביה לאומות המאוחדות, ומכירת 48 מיליון דולר של ביתו העירוני של משקיע הנדל"ן קית' רובנשטיין.
גב' טראמפ, דוגמנית חד-פעמית, הגיעה מצ'כוסלובקיה לשעבר. בעודה נשואה למר טראמפ, היא לקחה על עצמה מספר תפקידים בארגון טראמפ, כולל סגנית נשיא לעיצוב פנים. היא גם פיקחה על הבנייה והעיצוב של מגדל טראמפ ומלון טראמפ פלאזה. מאוחר יותר, היה לה קו אופנה משלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע הרבה לא
    אריה 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קונה אבל יש לי בעיה אין לי מספיק כסף אני בקושי מצליח לגמור את החודש .מעניין כמה זה היה עולה אילו זה היה שייך לגברת טראמפ
    סגור