בעולם

דונאלד טראמפ ליווה את בתו המתחתנת לחופה

טיפאני, הבת מהנישואין השניים של נשיא ארצות הברית לשעבר, התחתנה עם בחיר ליבה שגם הוא נצר למשפחת מיליארדים, בחתונה ראוותנית כיאה למעמד
מערכת ice | 
חתונה של טיפאני טראמפ (צילום Hy Goldberg for Denis Leon & Co)
בתו בת ה-29 של דונלד טראמפ - טיפאני, החליפה אמש (שבת) נדרים עם המיליארדר מייקל בולוס בן ה - 25, בטקס מפואר באחוזת מר-א-לאגו של הנשיא לשעבר בפלורידה. אביה המפורסם של טיפאני, ליווה אותה אל החופה כשהאורחים התפעלו מהשמלה המהממת שלה, מעת מעצב האופנה אלי סאאב, שכללה שרוולים ארוכים, חרוזים מורכבים וצללית דמוית נסיכה.
גם אמה של טיפאני, השחקנית מרלה מייפלס, שהתגרשה מדונלד ב-1999, לבשה את שמלתו של סאאב עם כתף אחת ובצבעי לבנדר. בינתיים, אביה – שכיום כמובן נשוי למלניה טראמפ, לבש טוקסידו, כמקובל. הזוג הטרי קשרו את גורלם יחד מול המשפחה והחברים מתחת לביתן מעוטר בהילה של פרחים ורודים, כחולים ולבנים. סידור הפרחים התאים במיוחד לגוון התכלת של השמלות שלבשו השושבינות של טיפאני - כולל אחותה למחצה הגדולה, איוונקה טראמפ. עם רדת הערב, המשתתפים הוכנסו למאר-א-לאגו לטקס אקסטרווגנטי. על פי הסטוריז באינסטגרם, טיפאני ובולוס שכרו להקה של לפחות 10 חברים ורקדנים שהופיעו בתלבושות הנראות כמו ליפות.
טיפאני ובולוס הכירו ב-2018 ,בזמן שהוא למד באוניברסיטת סיטי בלונדון והיא הייתה בחופשה באירופה. בולוס, שמשפחתו מחזיקה בקונגלומרט של חברות בהיקף של מיליארדי דולרים, הציע בסופו של דבר נישואים לטיפאני בגן הוורדים של הבית הלבן בינואר 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה