בעולם

טראמפ בסכנה? מושל פלורידה בדרך לכבוש את המפלגה הרפובליקנית

מושל פלורידה הנבחר רון דה-סנטיס צובר פופולריות חסרת תקדים במפלגה הרפובליקנית וטראמפ כבר מתאמץ להוריד אותו מהעץ. "לא כך מראים נאמנות"
מערכת ice | 
רון דה-סנטיס (צילום מתוך האינסטגרם)
רון דה-סנטיס מתעלם מהתקיפות האחרונות של דונלד טראמפ נגדו, ומושל פלורידה החל להתנתק מהנשיא לשעבר לאחר הניצחון הגדול שלו, כך לפי הניו יורק פוסט.
"אין שום סיבה להמשיך להתפלש בבוץ עם טראמפ בשלב זה", אמר מקורב לדה-סנטיס בריאיון לרשת הנוטה לימין. "רק חיסרון".
המקור המשיך: "רון ימשיך למשול ביעילות, יבנה את ארגז הכלים שלו ויעלה את עצמו במוחם של הבוחרים הרפובליקנים. אם הוא נראה עושה דברים בזמן שטראמפ מיילל ברקע, זה ניצחון", לפי הדיווח.

רון דה-סנטיס, שהמוניטין שלו הולך וגדל בתוך הרפובליקה הדמוקרטית, ניצח את צ'רלי כריסט הדמוקרטי במירוץ למשרת המושל של פלורידה בתחילת השבוע. מאמציו שהצליחו במדינה אפשרו לרפובליקנים גם להרוויח כמה מושבים בבית הנבחרים, כאשר המפלגה נאבקת על השליטה בבית לאחר שתוצאות אמצע הקדנציה של יום שלישי ממשיכות להתעדכן. למושל פלורידה יש מקורבים המאותתים על מועמדות פוטנציאלית שלו לפריימריז הרפובליקני לנשיאות ב-2024.
טראמפ, שרמז ברמזים עבים על התמודדות נוספת לבית הלבן, שלח עקיצות רבות בבעל בריתו לשעבר, וכינה אותו "מושל רפובליקני ממוצע עם יחסי ציבור מעולים" וכמובן נתן לו כינוי.
"ועכשיו, רון דה-סנקטימוניוס משחק משחקים! החדשות המזויפות שואלות אותו אם הוא מתכוון להתמודד מול הנשיא טראמפ, והוא אומר, 'אני מתמקד רק במירוץ של המושל, אני לא מסתכל אל העתיד'. ובכן, במונחים של נאמנות ומעמד, זו ממש לא התשובה הנכונה", אמר טראמפ.
חדשות CBS דיווחו כי כמה בעלי ברית של המושל הביעו את זלזול בהערותיו של טראמפ ועודדו את דה-סנטיס להמשיך בריצה לבית הלבן. המקור אמר לניו יורק פוסט כי "ההתרחקות" בין דה-סנטיס לטראמפ "החלה מזמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה