נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי חדש בחיפה: זה הפרויקט החדש שיוקם

חברת ״גשם״ תבנה 16 דירות חדשות על הריסות המבנה ברחוב הירקון 11 בחיפה, הפרויקט החדש כולל דירות גן בנות ארבעה חדרים, דירות של 4, 5 ו-6 חדרים בקומות הביניים ודירת פנטהאוז יחידה המשתרעת על כל הקומה העליונה
מערכת ice | 
התחדשות עירונית בחיפה (צילום אדריכל תמיר לזר וסטודיו ימית הדמיות)
חברת ״גשם״ עתידה לבנות בניין חדש בן 5 קומות ו-16 דירות, על הריסות הבניין ברחוב הירקון 11 בחיפה שביצעה היום (ראשון). בבניין יוצעו 8 דירות תמורה ו-8 דירות ישווקו לציבור. לפרויקט היתר בנייה והשיווק כבר החל.
הפרויקט החדש כולל דירות גן בנות ארבעה חדרים, דירות של 4, 5 ו-6 חדרים בקומות הביניים ודירת פנטהאוז יחידה המשתרעת על כל הקומה העליונה. כלל הדירות מרווחות, חלקן בעלות נוף לים ואחרות להר הכרמל, כאשר הדיירים ייהנו מפרטיות מקסימלית עם שלוש דירות בקומה בלבד. כל הדירות מגיעות עם חניה תת קרקעית, מחסן וממ"ד.
 
הפרויקט תוכנן ע"י האדריכל תמיר לזר, ממשרד "תמיר אדריכלים" ומבוצע על ידי חברת הביצוע "גשם בפארק", בהובלת גיא סופר ואודי דרעי. פרויקט הירקון 11 הוא פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה והוא נמצא במיקום מצוין בשכונת שמבור ברחוב שקט ופסטורלי המקביל לציר מוריה. הפרויקט נהנה מנגישות גבוהה לתחבורה ציבורית וצירי תנועה מרכזיים, ובמרחק הליכה ממקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה, מוסדות ציבור, פארקים, גני ילדים, בתי ספר וחנויות שונות.
חברת גשם החזקות סימנה את חיפה כיעד אסטרטגי ובמהלך השנה הקרובה צפויה להוציא לדרך 165 יחידות דיור ב-5 פרויקטים של התחדשות עירונית, כאשר  104 מהן מיועדות לשיווק לקהל הרחב ו-61 דירות תמורה לדיירים הקיימים. הרשימה כוללת פרויקט הריסה ובנייה ברחוב אבשלום 3 בכרמיה שכבר נמצא בבנייה, פרויקט נוסף של תמ"א 38 הריסה ובנייה במוריה 89א', שנמצא רגע לפני קבלת היתר וכן שני פרויקטים נוספים בשלבים מוקדמים יותר - האחד ברחוב אידר בשכונת רמת בגין, פרויקט תמ"א 38 חיזוק שנמצא בשלבי תכנון, והשני ברחוב זלמן שניאור – פרויקט פינוי-בינוי רחב היקף שיכלול הריסה של ארבעה בניינים.
שמגר ואקנין, מנכ"ל ובעלים משותף בגשם החזקות ציין כי: "החברה מאמינה כי חיפה היא עיר איכותית שעדיין לא מיצתה את הפוטנציאל שלה ועל כן תמשיך לקדם בה פרויקטים חדשים. הירקון 11 הוא פרויקט בוטיק איכותי שיתאים למשפרי דיור וזוגות צעירים שרוצים ליהנות מאיכות חיים המשלבת בין מיקום מרכזי מצוין לבין שקט ופסטורליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה