נדל"ן ותשתיות

העיר האהובה תגדל בכ-5,000 תושבים: 1,083 דירות בדרך

אושרה למתן תוקף: הוועדה המחוזית אישרה את תוכנית הענק של חברת ICR לבניית 1,083 יח"ד במתחם בן צבי-כצנלסון ביהוד-מונוסון, חלקה של ICR בפרויקט עומד על 894 יח"ד, הכנסות צפויות עבור חלקה של ICR בפרויקט: כ-1.5 מיליארד שקל
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
התכנית להתחדשות עירונית במסגרתה יתקיים פינוי-בינוי במתחם בן-צבי-כצנלסון ביהוד-מונוסון יוצאת לדרך. הועדה המחוזית אישרה למתן תוקף את התוכנית, המבוצעת על ידי חברת ICR, בשיתוף פעולה מלא של עיריית יהוד-מונוסון. התוכנית כוללת בניית 1,083 יחידות דיור, מתוכן 192 יח"ד קטנות (בגודל של 55 מ"ר) ובנוסף 1,200 מ"ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ"ר עבור מבני ציבור ותוספת של כ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח המתוכנן במרכז המתחם.
התכנית ממוקמת בצומת הרחובות כצנלסון ומוהליבר, כאשר רחוב כצנלסון עתיד להוות ציר רוחב משמעותי בעיר, ויתחבר מזרחה עד לכביש 40, וזאת כחלק מהקמת שכונת "מגשימים" החדשה. עוד הוסיף אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: "מאז כניסתי לתפקיד אני מוביל מדיניות המפיחה רוח חדשה בתהליכים, מסירה חסמים, במסגרת שיח ישיר מול היזמים ואנשי המקצוע הרלוונטיים. הכל בכדי לקדם את ההתחדשות העירונית בעיר.
 
כל זאת, כדי להבטיח את איכות החיים של התושבים, בעיר מתחדשת ומתקדמת וכדי שהדור הצעיר ישאר כאן, לבנות ולהיבנות בעירנו. הפרויקט המדובר במתחם בן צבי-כצנלסון הוא תוצאה של השקעה וחשיבה מרובות, שנועדו לתת מענה הן בהיבט התחבורתי והן בהיבט של בניה חדשנית בסטנדרטים גבוהים המבטיחים איכות חיים ובטיחות.
בתהליך, יצרנו חיבורים ושיחות עומק על מנת להרחיב את שיתופי הפעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים - אני שמח שהגישה שאותה אני מוביל תורמת להתנעה במהירות של הפרויקט ובכך מבטיחה את הישארות הדור הצעיר בעיר".
עוד הוסיף מורדי שבת, מנכ"ל ICR: "חברת ICR שמה לה ליעד להיות פעילה באזורי ביקוש הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים מבטיחים שנהנים מנגישות תחבורתית מצוינת. אנו מאמינים בעיר יהוד שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסיה חדשה, צעירה ואיכותית. הפרויקט החדש, בו ICR תקדם הקמת 894 יח"ד מתוך כלל הדירות, הוא גדול וחשוב ויכלול תמהיל מגוון של יחידות קטנות המיועדות לזוגות צעירים, לצד דירות פנטהאוז מרווחות למשפחות ושטחים משותפים לרווחת הדיירים".
לסיום נכתב: "כל אלה, לצד פסיליטיז של פנאי ו-WELNESS בסנדרטים הכי גבוהים בשוק, תואמים באופן מלא את תפיסת העולם של ICR; תפישה המבקשת להעניק ללקוחות החברה הרבה יותר מקורת גג, כי אם מרחב מגורים המושתת על יסודות קהילתיים חזקים ומספק חוויית מגורים הוליסטית ומקיימת".
מדובר בתוכנית שהיא חלק מתהליך התחדשות עירונית של האזור, כאשר תכנית זו משלימה את ההתחדשות של הרחובות כצנלסון ומוהליבר המרכזיים בעיר יהוד, ומאפשרת הקמה של שדרות עירוניות פעילות הכוללות מסחר, מדרכות רחבות ומוצלות, ותחבורה ציבורית המשרתת אותם. התכנית נערכה בשיתוף פעולה מלא עם עיריית יהוד, וקיבלה את ברכת הוועדה המחוזית אשר ציינה את חשיבותה ותרומתה לחידוש העיר ולהגדלת מלאי יחידות הדיור החדשות בה. התכנית נערכה על-ידי משרדי האדריכלים: סטודיו MA ודודי גלור אדר'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה