נדל"ן ותשתיות

איירפורט סיטי בחגיגת שכר: זאת חבילת התגמולים המיועדת למנכ"ל

קובי מימון מונה למנכ"ל איירפורט סיטי במקומו של חיים צוף, עם חבילת תגמול גבוהה הכוללת שכר חודשי של 220 אלף שקל ועוד. כעת הוא יידרש להוכיח את יכולתו לנהל את החברה ולשפר את ביצועי המניה הנמוכים על מנת להבטיח את חבילת התגמול. בעלי המניות, בעיקר הגופים המוסדיים, ידרשו לאשר את התנאים באסיפה המתוכננת

מערכת ice |  1
גרף (צילום vecteezy)
לפני כחודש הפתיעה חברת הנדל"ן איירפורט סיטי, בשליטת חיים צוף וקובי מימון, בהודעה על מינוי מימון למנכ"ל החברה במקומו של צוף. מימון, ששימש יו"ר החברה עד 2010, חזר לתפקיד ניהולי לאחר תקופה שבה לא היה פעיל בתפקידים רשמיים בחברות הציבוריות של הקבוצה.
לפי הדיווח של מיכאל רוכוורגר בדה מרקר, אחת מהפתעות ההודעה היא חבילת התגמול המרשימה שמיועדת למימון. לפי הסיכום, שכרו החודשי יעמוד על 220 אלף שקל, בתוספת רכב יוקרתי, הוצאות אש"ל וטיסות. כמו כן, מימון יקבל מענק שנתי של עד 12 משכורות אם החברה תעמוד ביעדים מסוימים. בנוסף, יוקצו לו 421,197 אופציות למניות החברה במחיר מימוש של 56.04 שקל, בעוד מחיר מניה הנוכחי הוא כ-54.6 שקל, מה שהופך את האופציות לא פעילות כרגע.

(צילום: יוסי אלוני/פלאש 90)
בעלי המניות, בעיקר הגופים המוסדיים כמו הראל ביטוח וכלל ביטוח, יתבקשו לאשר את חבילת התגמול באסיפת בעלי המניות המתוכננת ל-12 בספטמבר. מימון כבר החל לפגוש את המוסדיים כדי לשכנע אותם לתמוך בחבילת התגמול. מימון, אשר מתגורר בחו"ל ומשמש כיועץ חיצוני לאיירפורט סיטי מאז 2022, יצטרך להוכיח את יכולתו לנהל את החברה באופן שיביא לתוצאות חיוביות, לשקיפות גבוהה ולהחזרת דיבדנדים, אם הוא רוצה להבטיח את חבילת התגמול הגבוהה שלו.
האתגרים הניצבים בפני מימון כוללים את ביצועי מניות איירפורט סיטי, אשר הציגה תשואה נמוכה יחסית למשקיעים ב-10 השנים האחרונות, עם תשואה של כ-75% לעומת 144% במדד ת"א נדל"ן. נוסף לכך, החברה לא מחלקת דיבידנדים לבעלי מניותיה, דבר שגורם לתסכול אצל חלק מהמוסדיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולם תחתון
    YAAKOV 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי מימון הוא איש נורא שדרך הרס וגמר חיים של אנשים בדרכו אל העושר. האיש הנורא הזה הוא הפנים של תאבי בצע קמצנים ומושחתים בישראל.
    סגור