השוק

דרמה באיירפורט סיטי: המייסד שהתפטר לפני 14 שנה מונה כמנכ"ל החדש

14 שנה אחרי שאיש העסקים קובי מימון, שייסד את איירפורט סיטי, התפטר מתפקידו, דירקטוריון החברה בצעד מפתיע במיוחד בחר בו לשמש כמנכ"ל החדש שלה. מימון, שירד מהארץ ועבר להתגורר בארה"ב, ימשיך להתגורר שם וככל הנראה ינהל את קבוצת הנדל"ן מרחוק
מערכת ice |  2
בכירי חברות הנדל"ן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרמה גדולה בקבוצת הנדל"ן הישראלית איירפורט סיטי: קובי מימון, מי שהקים את קבוצת איירפורט סיטי והתפטר מתפקידו לפני 14 שנה, חוזר ובגדול לחברה ומונה כמנכ"ל החדש שלה.
על פי הדיווח ב"כלכליסט" הערב (שלישי), הדירקטוריון הצביע הערב על ההחלטה הדרמטית, לפיה מימון חוזר כאמור לחברה וישמש בתפקיד המנכ"ל. מימון יחליף בתפקיד את הממלא מקום של המנכ"ל, חיים צוף, שמשמש גם כיושב הראש של הקבוצה.
למעשה, צוף משמש מזה 9 חודשים כממלא מקום באיירפורט סיטי, זאת לאחר שהמנכ"ל הקודם, יאיר פינס, התפטר מתפקידו. מימון עזב את ישראל עוד בשנת 2010 ועבר להתגורר בארצות הברית, ועל פי הדיווח הוא לא מתכוון לחזור ארצה, אלא ינהל את החברה מרחוק. 
כזכור, רק לאחרונה נודע על צעד חריג במיוחד נגד המייסד של החברה קובי מימון וחברת איירפורט סיטי, אחרי שעיריית פתח תקווה שלחה דרישה לתשלום ארנונה בסכום של כמעט 30 מיליון שקל לחברה ולמימון, המתייחסת לשימוש במחסנים שהוצבו על קרקע חקלאית בצומת סגולה בין השנים 2008 ל-2020.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משחק כיסאות
    זיו 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימון וצוף הם כמעט אותו בן אדם
    סגור
  • 1.
    עתידני לגמרי
    מיקי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה רציני להיות מנכל בלי לראות את האנשים וולהיות במקום עצמו. מי ישאר בארץ בכלל אם הגענו למינוי כזה
    סגור