השוק

דרמה באיירפורט סיטי: המנכ"ל התפטר - לאחר ארבעה חודשים בלבד

יאיר פינס, מי שכיהן כמנכ"ל משרד רה"מ בתקופת כהונתו של נפתלי בנט, הודיע כי יסיים את כהונתו בחברה בחודש ינואר. זהו תפקידו הראשון במגזר הפרטי, לאחר שמילא שורת תפקידים באוצר וכיהן כראש אגף התקציבים וכממונה על השכר. החברה לא הגיבה לפרטים
מערכת ice | 
יאיר פינס (צילום משרד הבינוי והשיכון, ויקיפדיה/ דוד שי)
חברת איירפורט סיטי מודיעה הבוקר (שני) על כך שמנכ"ל החברה יאיר פינס יסיים את תפקידו, לבקשתו, לאחר תקופת כהונה קצרה במיוחד העומדת על ארבעה חודשים בסך הכל. פינס החל את תפקידו רק בחודש יולי האחרון, וכעת דווח כי יסיים את כהונתו בחודש ינואר הקרוב. 
פינס כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד רה"מ בתקופת כהונתו של נפתלי בנט. עוד קודם לכן, מילא תפקידים במערכת הציבורי, לרבות ראש אגף התקציבים באוצר, הממונה על השכר והסכמי העבודה. בתפקידו האחרון לפני שמונה למנכ"ל איירפורט סיטי, כיהן כראש אגף בכיר לבקרה תקציבית באוצר.

הוא שימש מנכ"ל משרד השיכון הבינוי וסמנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, תפקיד אליו מונה לאחר שכיהן כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר. הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות ותואר שני במשפטים. עם מינויו של יאיר לפיד לראש ממשלה, פרש מהמגזר הציבורי. איירפורט סיטי לא סיפקה פרטים על סיבת ההתפטרות המוקדמת.
תפקידו של פינס באייירפורט היה הראשון במגזר הפרטי, אך הוא בעל ניסיון עשיר בנדל"ן וניהול במגזר הציבורי. איירפורט סיטי היא בעלת פארק העסקים הסמוך לנמל התעופה בן גוריון הנושא את שם החברה, וכן בעלת חברת נצבא אותה היא רכשה ב-2006 מאגד ולה 13 תחנות מרכזיות בכמה ערים ופעילות בתחום הנדל"ן למשרדים ולמגורים.
 

נצבא היא בעלת התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, וכן שותפה במתחם כיכר אתרים שבו מקודמת כיום תוכנית להריסת הכיכר ובניית שלושה מגדלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה