נדל"ן ותשתיות

בחצי מיליארד שקל: זה הבניין המטורף שייבנה בתל אביב

החלה בנייתו של מגדל בן 30 קומות שיכלול משרדים, שטחי מסחר ואולם רב תכליתי בפארק עתידים תל אביב, עלות ההשקעה בבניית המגדל כ 500 מיליון שקלים, המגדל החדש שתוכנן ע"י האדריכל משה צור הינו חלק מתוכנית התחדשות מאסיבית שעובר הפארק העסקי
מערכת ice |  1
פארק עתידים תל אביב (צילום רון איילון)
הנהלת פארק עתידים בתל אביב מדווחת על תחילת הבנייה של מגדל מעורב שימושים חדש, אשר יתנשא לגובה של 30 קומות, בתכנון אדריכל העל משה צור, שנבנה  בתקן ירוק LEED GOLD. 
הבניין יכלול משרדים, אולם רב תכליתי מתקדם עם 640 מקומות , שטחי מסחר וחניון תת קרקעי עם כ 1500 מקומות חניה. שטח המגדל כולו 61,500 מ"ר, שטח המשרדים עומד על  48,000 מ"ר אולם ומסחר בשטח 1,800 מ"ר.
 
ממש בסמיכות לפתחו של הבניין ממוקמת אחת התחנות של הקו הירוק של הרכבת הקלה, אשר יחד עם פרויקט הרחבת  כביש הברזל ישירות  לפארק, תשפר משמעותית את הנגישות אליו. העבודות צפויות להסתיים לקראת סוף שנת 2028 , עלות ההשקעה בבניית המגדל כ 500 מיליון שקלים.
לצד תחילת בניית המגדל החדש, החלו בפארק עבודות של שדרוג משמעותי של שני בניינים בפארק כמו כן הורחבו שטחי המסחר כך למשל נכנסו סניפים של רשתות כגרין קפה, שומשום, גו נודלס, שפועלים לצד שוק אוכל בוטיקי ועוד. סניף חדש של הGRAY מועדון ההופעות החיות עתיד להיפתח בעוד כחודשיים. רופ טופ מעוצב נפתח על גג של אחד מבנייני ההיטק בפארק לטובת אירועים ומסיבות ועוד . כמו כן בשנה הבאה יפתח סניף של רשת הסטוק, חנות דגל ראשונה של הרשת בתל אביב.
אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב : " הפארק נמצא בתנופת בניה והתחדשות, בכל המובנים, גם שדרוג של הקיים וגם הכנסה של שימושים נוספים. אנו הופכים  את הפארק לצד הפן העסקי גם למרכז תרבות ופנאי. לאחר שעות העבודה, ישנו שילוב של עסקים, בילויים ותרבות פנאי. המגדל החדש הוא אחד העוגנים העתידיים של הפארק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנין של 30 קומות, וואו, הצחקתם אותי, עזריאלי ספירלה 91ק (ל"ת)
    משה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור