מינויים

מינוי מסקרן בראפיד: שלומית ווגמן-רטנר מונתה לתפקיד בכיר

ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, שעמדה בראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, כבכירה בארגון ה-FATF העולמי ומכהנת כיום כעמיתה באוניברסיטת הרווארד מונתה לתפקיד סמנכ״לית רגולציה וציות גלובלית בראפיד

מערכת ice | 
שלומית ווגמן רטנר (צילום שי יחזקאל)
ד"ר שלומית ווגמן-רטנר, שעמדה בראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, כבכירה בארגון ה-FATF העולמי ומכהנת כיום כעמיתה באוניברסיטת הרווארד מונתה לתפקיד סמנכ״לית רגולציה וציות גלובלית בראפיד.
במהלך כהונתה של ד"ר ווגמן ברשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, היא הובילה מספר רפורמות משמעותיות לרבות החלת משטר איסור הלבנת הון על נכסים וירטואליים (קריפטו), הסדרת תחום האשראי החוץ בנקאי ועוד.
בנוסף, ווגמן הובילה את המהלך הלאומי להצטרפות מדינת ישראל לארגון ה- FATA, ה- Financial Action Task Force, כוח משימה בין-מדינתי הקובע את הסטנדרט הבינלאומי המחייב את כל מדינות העולם.
אריק שטילמן, מייסד שותף ומנכ"ל Rapyd: "הצטרפותה של ד"ר ווגמן מדגישה את המחויבות של Rapyd לשמירה על הסטנדרט הגבוה ביותר של יושרה ומחוייבותה לעמידה קפדנית בכללי הרגולציה הנדרשת בזירה הפינננסית הגלובלית.
ד"ר ווגמן מביאה עמה מומחיות וניסיון חסרי תקדים אשר יסייעו לנו להמשיך לעמוד באתגרים הרגולטוריים המורכבים בפעילותה של ראפיד ברחבי העולם ובהמשך צמיחתה לרבות ליציאה עתידית להנפקה. בנוסף, בימים אלו מתכוונת ראפיד להתחיל לפעול גם בשוק הישראלי, וזאת לאחר ההחלטה על רפורמה בשוק שירותי התשלום ופתיחתה לשחקנים גלובליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה