מינויים

חברת המשחקים פלאריום מכריזה על מינוי מנכ"ל חדש

שרגא מור מונה לתפקיד מנכ"ל חברת המשחקים הישראלית פלאריום, "אני גאה ונרגש להצטרף לחברה שסייעה לעצב ולהגדיר את שוק משחקי המובייל וה-PC למעלה מעשור", אמר המנכ"ל הטרי
מערכת ice | 
שרגא מור (צילום יחצ)
חברת המשחקים הישראלית פלאריום הודיעה היום (שני) על מינויו של שרגא מור לתפקיד מנכ"ל החברה. לפי הודעת החברה למור נסיון של למעלה מעשרים שנה בתעשיות הטכנולוגיה-Online ובחברות אי-קומרס.
בתפקידו האחרון, משנת 2020, הוביל מור את אסטרטגיית האי-קומרס הגלובלית של סודה סטרים. בעבר כיהן מור כמנכ"ל MSN ו-ICQ וניהל את פעילות הפיתוח והשיווק הדיגיטלי של וויליאם היל שפעלה מתל אביב.
"אני גאה ונרגש להצטרף לחברה שסייעה לעצב ולהגדיר את שוק משחקי המובייל וה-PC למעלה מעשור", אמר שרגא מור. "אני מכיר את פלאריום שנים רבות ואני מלא הערכה לחברה הנפלאה שצמחה כאן. כולי צפיה לעבודה משותפת עם צוותי החברה בארץ ובעולם  ואני משוכנע כי יחד נוביל את החברה לשיאים חדשים".
מייקל לנג, מנכ"ל  Pixel United, חטיבת משחקי המובייל הגלובלית של אריסטוקרט לייז'ר, אשר פלאריום חלק ממנה, אמר: "שרגא מביא עמו יכולת מוכחת בבניית והצמחת חברות בעולם הדיגיטל והמובייל. הוא בעל הבנה גדולה בבניית מותגים, פיתוח מוצרים ושיווק אונליין בשווקים גלובליים, ותמיד ידע גם לסחוף אחריו את צוותי החברות להצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה