מינויים

בתום חמש שנים: משנה למנכ"ל פרטנר הודיע על פרישתו

משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של פרטנר הודיע כי בכוונתו לפרוש מהחברה, זאת בתום תקופה בת חמש שנים שהיה חלק משמעותי מצמרת פרטנר
מערכת ice | 
תמיר אמר (צילום ינאי יחיאל)
משנה למנכ"ל פרטנר וסמנכ"ל הכספים של הקבוצה תמיר אמר הודיע היום למנכ"ל הקבוצה אבי גבאי, כי לאחר חמש שנים בהם שימש בתפקיד ברצונו לפרוש מתפקידו ולצאת לדרך חדשה. כזכור  אמר מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בסוף 2017 ובהמשך צבר סמכויות נוספות גם במסגרת תפקידיו כסמנכ"ל תשתיות פייבר וכמשנה למנכ״ל.
במהלך תפקדיו אמר נחשב לבורג חשוב בקבוצת פרטנר, במסגרת תפקידו כסמנכ״ל תשתיות פייבר היה אחראי על האצת פריסת תשתיות הסיבים וה-5G במגזר הפרטי והעסקי ברחבי הארץ וזכיה בפרויקטים בינלאומיים של תשתיות. בנוסף, הוביל אמר, כמי שהיה אמון גם על הפיתוח העסקי בחברה, את הרכישות של חברות iconz ו-GetCell, וחתימה על הסכמים עם IBC, טמרס טלקום, FreeTV וקבלת הרישיון לאספקת חשמל וירטואלי.
 
אמר מסר: ״אני מסיים היום 5 שנים מלאות בעשייה והישגים. אחרי חפיפה מסודרת אצא לדרך חדשה עם אתגרים חדשים. אני מבקש להודות להנהלות החברה לאורך הדרך על האמון וההצלחות המשותפות, ולעובדות והעובדים הטובים ביותר בשוק".
 
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: ״לתמיר חלק מרכזי בביסוסה של פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, עם פיתוח והאצה של פעילות הסיבים ומיצובה של פרטנר כשחקנית מרכזית בתחום. אני מאחל לתמיר הצלחה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה