מינויים

מותג ההלבשה והלייף סטייל חושף: זה המנכ"ל החדש של החברה

חברת ההלבשה והלייף סטייל SAISEI מודיעה על מינויו של עירא לאופר לתפקיד המנכ"ל. עירא לאופר, מנכ"ל חברת SAISEI: "אני נרגש להצטרף ל-SAISEI ולהשיק את המותג הייחודי בארצות הברית ובמקביל בישראל"

מערכת ice | 
עירא לאופר (צילום יח"צ)
חברת ההלבשה והלייף סטייל SAISEI מכריזה על מינויו של עירא לאופר לתפקיד המנכ"ל. חברת ההלבשה והלייף סטייל חדשה בשוק והיא מושקת בימים אלו בארצות הברית ובמקביל גם בישראל. חברת SAISEI מייצרת לכל מותגי ההלבשה התחתונה והאופנה המובילים בעולם.  
עירא לאופר, אשר חזר לארץ לאחרונה לאחר 23 שנים בארצות הברית, מביא עימו ניסיון עשיר בניהול חברות מוצרי צריכה ובייעוץ לחברות בתחום בעולם, כאשר בתפקידו האחרון, שימש כמנכ"ל חברת PANGAIA האנגלית המובילה בתחום ביגוד פרימיום לשעות הפנאי ופועלת בהצלחה בארצות הברית ובאירופה. 
בעלת המותג המרכזית היא מירוסלבה, דמות מפתח בעולם האופנה והסטייל העולמי שהיא גם בתו של סנטור רוסי בעל הון שהפכה למשפיענית אופנה ואשת עסקים. מלבד זאת, במותג המוכר מושקעת קורטני קרדשיאן, אחותה של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן. לצד זאת, המותג מזוהה עם ידוענים אחרים שנוהגים ללבוש את פריטי הלבוש המעוצבים שלו, ביניהם ג'סטין ביבר, ג'ניפר לופז, שרה ג'סיקה פארקר ועוד.
בתפקידו הקודם, שימש לאופר כמנכ"ל חברת המים המינרליים JUST אשר נמצאת בבעלות השחקן ההוליוודי וויל סמית'. אותה חברה הוקמה בזכות ג'יידן, בנו של סמית', לאחר שהציע להקים עסק שימתחה בייצור בקבוקים מתכלים שאינם מזיקים לסביבה.  במותג המוכר מושקעים סלבריטאים שונים החל מנהג המירוצים לואיס המילטון, הזמרת קווין לאטיפה, ועד ל- DJ קלווין האריס.
בתפקידו החדש, עירא לאופר יוביל את השקתו של המותג SAISEI בארצות הברית ובישראל במקביל, תוך שימת דגש על ערכי הקיימות של החברה ועל הטכנולוגיה החדשנית של בדי הסימלס עליהם פריטי הקולקציה מבוססים.
עירא לאופר, מנכ"ל חברת SAISEI, מוסר: "אני נרגש להצטרף ל-SAISEI ולהשיק את המותג הייחודי בארצות הברית ובמקביל בישראל. אני מאמין שהשילוב בין חדשנות טכנולוגית, קיימות ועיצוב מוקפד הוא המפתח להצלחה בשוק הבינלאומי והמקומי כאחד, כאשר יחד עם הצוות המוכשר של SAISEI, נפעל להביא לצרכנים ברחבי העולם מוצרי אופנה איכותיים, נוחים וידידותיים לסביבה".
SAISEI היא חברת אופנה חדשנית המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי לייף סטייל ואקטיב, תוך שימת דגש על קיימות וטכנולוגיית בדים מתקדמת. החברה שמה לה למטרה להוביל את מהפכת הקיימות בתעשיית האופנה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ונוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה