בריאות

סטנדרט חדש לירידה במשקל: קפסולה ישראלית כובשת את ארצות הברית

אפיטומי מקבלת אישור ה-FDA לקפסולה לירידה במשקל: פתרון חדשני ובטוח ללא צורך בהזרקות, עם הבטחה לשיפור איכות חיים ותמיכה בשמירה על משקל תקין
מערכת ice |  1
null (צילום freepik, shutterstock)
חברת אפיטומי, המתמחה בפיתוח פתרונות חדשניים לירידה במשקל, קיבלה לאחרונה אישור מה-FDA לשיווק קפסולה ייחודית בארצות הברית. הקפסולה, שנועדה לסייע למטופלים עם עודף משקל והשמנת יתר, מציעה פתרון נוח ובטוח ללא צורך בהזרקות. 
הקפסולה פותחה למטופלים עם אינדקס מסת גוף (BMI) בין 25 ל-40. תוצאות ניסויים קליניים הראו שהקפסולה לא רק מסייעת בהפחתת משקל אלא גם תורמת לשיפור בפרמטרים רפואיים נוספים כמו לחץ דם ורמות סוכר, במיוחד בקרב אנשים עם קדם-סוכרת. ד"ר דן השמשוני, מנכ"ל אפיטומי, ציין כי אישור ה-FDA מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה ומאפשר לה להיכנס לשוק האמריקאי ולשווקים נוספים ברחבי העולם.
האת הקפסולה צריך לקחת פעמיים ביום, והיא תורמת לירידה בצריכת קלוריות ותחושת שובע מוגברת. אפיטומי ממשיכה בביצוע ניסויים קליניים נוספים כדי להבטיח את הצלחתה ואת יתרונותיה לטווח הארוך. החברה מצפה להאיץ את תהליכי השיווק וההפצה של הקפסולה, תוך שיתוף פעולה עם שותפים אסטרטגיים, כדי להציע פתרון אפקטיבי לבעיית השמנת היתר בשוק הבינלאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמינות בבקשה- מקבלת,קיבלה, תקבל ??? (ל"ת)
    מיק 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור