עסקי ספורט

קים קרדשיאן פגשה את הדוגמנית הישראלית וצעקה מהתרגשות

משחק הבית הראשון של ריאל מדריד העונה זימן ליציעים אימא מוכרת במיוחד: קים קרדשיאן, שהצטלמה עם הדוגמנית הישראלית מישל גרציג והתלהבה בצעקות ממי שהיא ראתה על המגרש

מערכת ice | 
מישל גרציג וקים קרדשיאן (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של מישל גרציג @mishelgerzig)
קים קרדשיאן נמצאת בימים אלה בביקור בספרד, במסגרתו הגיעה לצפות במשחק של ריאל מדריד, אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם. ביציע פגשה הכוכבת הבינלאומית את מישל גרציג, הדוגמנית הישראלית ואשתו של שוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה, שילדה את בתם המשותפת אלי לפני כחמישה חודשים.
קרדשיאן, שהצטלמה בחיוך עם גרציג, התלהבה בבירור יותר ממה שראתה על המגרש, ולא מדובר בכוכבים כמו קיליאן אמבפה או לוקה מודריץ'.  סיינט ווסט בן ה-8, בנה של קרדשיאן וקניה ווסט אותו היא מגדירה "אובססיבי לכדורגל", צעד עם ילדים נוספים לצד שחקני ריאל בעלייה למגרש, כשהוא אוחז בידו של אדוארדו קמבינגה.
קים קרדשיאן במשחק של ריאל מדריד">
מתוך חשבון האינסטגרם של קים קרדשיאן @kimkardashian
קרדשיאן, שהגדירה עצמה בסטורי מהמגרש "אם כדורגל משוגעת" צרחה מהיציע לסיינט על מנת לזכות בתשומת ליבו. בנה הקטן, שבסוף הבחין בה נופף לה לשלום וזכה לתמונה משותפת גם עם טיבו קורטואה.
המשחק אגב, הסתיים בניצחון 3-0 של ריאל על ואיאדוליד. גרציג שיתפה באינסטגרם את התמונה עם קרדישאן וכתבה: "תראו מי באה לבקר במשחק הביתי הראשון של העונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה