ויראלי

כשבועיים לאחר הלידה: מישל גרציג וטיבו קורטואה בתמונה משפחתית ראשונה

טיבו קורטואה פרסם תמונה משפחתית לרגל יום ההולדת של אימו. גרציג, הנחשפת בה לראשונה מאז הלידה, בירכה: "מזל טוב לחמתי היפה ולסבתא המדהימה, אנחנו אוהבים אותך"

רוני שיינר |  1
מישל גרציג ומשפחתה (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית הישראלית מישל גרציג (26) ובעלה, שוער קבוצת ריאל מדריד טיבו קורטואה (31), הפכו להורים לפני כשבועיים. לאחר הלידה, השניים פרסמו פוסט ובו כתבו "ברוכה הבאה לעולם, אלי הקטנה שלנו". אלי היא אחות קטנה לשני ילדיו של קורטואה מנישואיו הראשונים. 

תמונה משפחתית ראשונה מאז הלידה (אינסטגרם)
אמש פרסם קורטואה תמונה משפחתית, לרגל יום ההולדת של אימו. גרציג שיתפה את התמונה והוסיפה "מזל טוב לחמתי היפה ולסבתא המדהימה, אנחנו אוהבים אותך". בתמונה גם מופיעה אלי, כשאת פניה הסתירו ההורים הטריים עם אימוג'י של לב כחול. 
 
גרציג וקורטואה הכירו בקיץ 2021, לאחר שקורטואה הגיב לגרציג על פוסט בו פרסמה תמונה של הכלב שלה. הם עברו להודעות פרטיות ומשם שוחחו שעות על גבי שעות בפייסטיים, עד שהרומן הבינלאומי נחשף.
הם נישאו ביוני האחרון בפני 300 אורחים בטקס חתונה מפואר ורווי כוכבים בינלאומיים בעיר קאן שבריביירה הצרפתית. האירוע נערך תחת מעטפת סודיות נוקשה, כאשר המוזמנים לא ידעו על מיקום החתונה עד הרגע האחרון, מחשש להדלפות. את הזוג חיתן גיא זו-ארץ.  
בינואר האחרון חשפו השניים כי הם מצפים לילד משותף, באמצעות תמונה שלהם על רקע שקיעה, כשטיבו מנשק למישל את הבטן ההריונית שלה. "האהבה שלנו גדלה. אנחנו לא יכולים כבר לחכות כדי לפגוש אותך", כתבו אז.   

מישל וטיבו חושפים את ההריון (אינסטגרם)
אלי כאמור מצטרפת כעת כאחות קטנה לשני ילדיו של קורטואה, אדריאנה וניקולס, מגרושתו מרתה דומינגז. על היחסים עם דומינגז סיפרה גרציג בעבר: "יש לנו קשר טוב מאוד, היא גרה לידינו, אנחנו משפחה גדולה". קורטואה הוסיף: "הילדים רואים במישל עוד אמא". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוי (ל"ת)
    יובל דיין 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור