בעולם

המיליארדר ששילם עבור דייט עם קים קרדשיאן מת בגיל 91

איל הבנייה, המיליארדר האוסטרי ריצ'ארד לוגנר, מת בווילה הוינאית שלו ביום שני האחרון בגיל 91. לוגנר, חובב הסלבריטאים, שילם בעבר חצי מילון דולר עבור דייט עם קים קרדשיאן וטען שהיא מעצבנת

מערכת ice |  1
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
המיליארדר האוסטרי, ריצ'רד לוגנר, היה ידוע בעיקר בזכות הנשף השנתי שלו בבית האופרה בוינה בו הוא מארח בתשלום סלבריטאים עולמיים, דוגמת סופיה לורן, ג'יין פונדה, פמלה אנדרסון, גולדי הון, פריסיליה פרסלי, אל מקפירסון ועוד.
בשנת 2014, שילם לא פחות מחצי מיליון דולר כדי לצאת לדייט עם קים קרדשיאן בנשף האופרה האייקוני שלו. לא בטוח שההשקעה הייתה כ"כ מוצלחת היות ועל פי דיווחים לוגנר חשב שהיא מעצבנת, לא רוקדת איתו ולא עומדת בתוכניות. המיליארדר שילם גם סכום צנוע יותר של 150 אלף דולר לשחקנית לינדזי לוהן על מנת שתתלווה אליו לנשף בשנת 2010.
לפני חודשיים נישא לוגנר בפעם השישית בחייו לאישה שצעירה ממנו ב-49 שנים, סימון ריילנדר בת ה-42. "אלה יהיו הנישואים האחרונים", אמר אז בבדיחות.
במהלך שנות ה-90 המאוחרות, לוגנר אף נכנס לפוליטיקה וזכה בקרוב ל-10% מהקולות לנשיאות אוסטריה ב-1998. בוינה הוא מוכר גם כבעלים של  מרכז הקניות "לוגנר סיטי". לוגנר הותיר אחריו 4 ילדים, 5 נשים לשעבר ואלמנה טרייה.   
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע שנהנה מהחיים
    הזה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע שנהנה מהחיים
    סגור