תרבות ופנאי

עדן גולן חושפת: כך גברים יכולים להרשים אותי בדייט

הזמרת שייצגה את ישראל באירוויזיון במאלמו חושפת מה הדבר הכי חשוב שגבר צריך לדעת עליה ולעשות אם הוא רוצה להציע לה לצאת איתו לפגישה
מערכת ice |  3
עדן גולן (צילום רן יחזקאל)
הזמרת עדן גולן, שייצגה את ישראל באירוויזיון השנה ונמצאת בימים אלו בהקלטות בלוס אנג'לס, חושפת בסרטון מספר עובדות מעניינות שהמעריצים והעוקבים לא הכירו.
"התחלתי כמתעמלת ותמיד חשבתי שאגיע לאולימפיאדה", מספרת גולן לעוקבים בסרטון.
"עוד משהו שאנשים לא יודעים זה שאני אלרגית לחיים. אלרגית לגלוטן, אגוזים, עוף, ביצים, חתולים, כלבים. הרופא שלי אמר שאני צריכה להיפטר מהכלב שלי, אז נפטרתי מהרופא", אמרה גולן בהומור. 
בהמשך סיפרה גולן כי למרות מה שחושבים עליה, היא לא נולדה ברוסיה ואינה מחשיבה את עצמה כאזרחית של רוסיה: "אני לא רוסיה, אין בי שום דבר רוסי, לא נולדתי ברוסיה והדבר היחידי שמקשר אותי לשם זה שגרתי שם במסגרת הזמן שאבי עבד שם. נולדתי בישראל, אני ישראלית, יהודייה וגאה".
 
@golaneden_music

get ready with me and get to know meee 💕

♬ original sound - EDEN GOLAN

"הצבע האהוב עליי הוא וורוד", מספרת גולן, "הלם, נכון?". הדבר הבא שחושפת הזמרת היא הדרך שבה גבר יכול להרשים אותה כשהם יוצאים לדייט: "זה מיועד לכל מי שרוצה לקחת אותי לדייט, האוכל האהוב עליי הוא סושי".
בסוף הסרטון גולן עושה טיזינג לשיר החדש שהיא עומדת להוציא ואומרת כי היא רוצה להשמיע לנו אותו ואז מסיימת את הסרטון מבלי שנוכל לשמוע אותו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוכשרת בטירוף
    דניאל 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חיבור קוסמי שהיא יצגה אותנו השנה . אין אף אחד אחר שיכול היה לעמוד במסכת הלחצים העצומה ולתת הופעה מושלמת. גאווה יהודית וישראלית
    סגור
  • 2.
    חסר טעם
    סילה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני באמת מכבד את עדן, אני באמת מכבד. אבל לאחרונה היא עושה סרטונים חסרי טעם ברשתות החברתיות, בעיקר על האיפור והמראה שלה. אני לגמרי מבינה שהיא רוצה להגיע לאנשים צעירים יותר אבל לי זה נראה קצת לא בוגר לפעמים. היא צריכה לפרסם יותר על המוזיקה שלה כי אני חושש שאם היא תדחה את יציאת השיר הבא, היא תהפוך יותר לא רלוונטית.
    סגור
  • 1.
    לא כל הסיפור
    מירי רקב 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ארנק תפוח או איבר של 20+ גם יעשו את העבודה
    סגור