רכילות עסקית

חברת הקוסמטיקה הישראלית חוגגת הישג ענק: "כבוד גדול עבורנו"

חברת הקוסמטיקה המוכרת "ליראק פריז" רושמת הישג ענק בטקס חגיגי שנערך בפריז, בהשתתפות 65 מדינות מכל רחבי העולם. ברברה למפל, בעלים ומנכ"לית חברת "קוסמן ביוטי", היבואנית הבלעדית של המותג: "כבוד גדול עבורנו"

מערכת ice | 
למפל וזאדק (צילום יח"צ)
בטקס חגיגי שנערך בפריז, במטה של חברת ליראק פריז, בהשתתפות 65 מדינות מכל רחבי העולם ביניהן: ערב הסעודית, אנגליה, מקסיקו, שוויץ, ארה"ב, גרמניה,   ברזיל ורוסיה, זכתה חברת הקוסמטיקה הבינלאומית בפרס יוקרתי במיוחד. 
חברת ליראק פריז ישראל בפרסcommunication היוקרתי מטעם Lierac Paris העולמית.  הפרס, הוענק לארבע מדינות בלבד בהן משווק המותג ומעיד על מצוינות בתחומי התקשורת, הרשתות החברתיות, הסושיאל והקריאייטיב בקמפיינים. ישראל זכתה לצד ארה"ב, אנגליה ושוויץ.  


(צילום: יח"צ)
הפרס הוענק לברברה למפל, בעלים ומנכ"ל חברת "קוסמן ביוטי", יבואנית בלעדית של המותג ליראק פריז בישראל, על ידי מר פביאן טלידק, המשמש כמנהל אירופה והמזרח התיכון   ולורה טריו, המשמש כסמנכ"ל שיווק ליראק פריז העולמית,  בטקס חגיגי שכלל כ- 200 בכירים מענף הקוסמטיקה והביוטי בעולם,  אליו הגיע גם  סטיב זאדק אשר משמש כמנהל מדיה ליראק ישראל. 
ברברה למפל, בעלים ומנכ"לית חברת "קוסמן ביוטי", היבואנית הבלעדית של המותג ליראק פריז בישראל, מסרה: "הזכייה של ישראל, בה משווק המותג 5 שנים בלבד, לצד מעצמות ותיקות כמו ברזיל וארה”ב היא כבוד גדול עבורנו, ומחזקת את המחויבות שלנו להמשיך להביא  לישראל את הבשורה ואת הטוב ביותר בעולמות הטיפוח והיופי. הזכייה בפרס מעידה על איכות גבוהה של קשר הן עם הלקוחות בארץ,  עם העוקבים בסושיאל ועם כלי התקשורת  הישראליים,  וזה משמח במיוחד לאור התקופה המורכבת שעוברת מדינת ישראל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה