מינויים

אשנב מתחדשת: הכירו את מנהל המכירות החדש של החברה

אשנב מקבוצת Aman, הפועלת בתחום מערכות המידע, מכריזה על מינוי בכיר חדש בחברה ומודיעה שיגאל ולר, יצטרף לשורות החברה בתפקיד מנהל מכירות בכיר. ולר: "שמח שהצטרפתי לצוות מנצח כדי לעבור את הדרך הזו ביחד"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת אשנב (Eshnav) מקבוצת Aman, הפועלת בתחום מערכות המידע מכריזה על מינוי חדש בשורות החברה כאשר יגאל ולר, יכנס לתפקיד מנהל מכירות בכיר. במסגרת תפקידו החדש ולר, ינהל את תהליכי המכירה הטכניים בחברה, יהיה אמון על הפצת מוצרי Data center, פתרונות אחסון וגיבוי וכמו כן מוצרי Open Source. המינוי מתרחש בשעה שהביקוש למוצרים הללו רושם עלייה בעקבות התפתחות טכנולוגיית הבינה המלאכותית.
יגאל, נושא תואר שני במנהל עסקים (MBA) מטעם המכללה למנהל המסלול האקדמי ותואר שני נוסף (MS) בחדשנות ויזמות מטעם מכללת 'ברוך', אוניברסיטת City שבניו יורק והוא מגיע עם רקורד של 20 שנות ניסיון בתעשייה כאשר עבד בין היתר גם במיקרוסופט.
אולגה גנקין מנכ"לית אשנב מקבוצת Aman, התייחסה למינוי ומסרה: "אנו בטוחים כי יחד עם ההצטרפות של יגאל המחלקה תתחזק, במיוחד בעולמות של שירותים המנוהלים, מינויו של יגאל הוא צעד משמעותי במחויבות שלנו לספק שירות יוצא דופן ושותפויות ארוכות טווח עם לקוחותינו".
יגאל ולר מנהל מכירות בכיר באשנב, הודה על המינוי ואמר: ״אני מודה לאולגה גנקין, מנכ"לית אשנב על האמון שניתן בי, אשתמש בכל הניסיון והקישורים שלי בכדי להזניק את החברה קדימה. אני מאמין שהעתיד צופן הרבה הזדמנויות ואני שמח שהצטרפתי לצוות מנצח כדי לעבור את הדרך הזו ביחד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה