השוק

קבוצת Aman בעסקה חדשה: זה שיתוף הפעולה החדש שנחתם

?Cloud Software Group וקבוצת Aman חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו Innocom מקבוצת Aman תנהל באופן בלעדי את פעילות Citrix בישראל, מרכז אסיה, הקווקז, אוקראינה ומולדובה
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
Cloud Software Group הודיעה על חתימת הסכם שותפות אסטרטגי עם קבוצת Aman. במסגרת ההסכם, אינוקום מקבוצת Aman תנהל באופן בלעדי את פעילות סיטריקס בישראל, מרכז אסיה, הקווקז, אוקראינה ומולדובה במטרה להגביר את הפעילות ולשפר את התמיכה בשותפים ובלקוחות האזור. 
השותפות תאפשר ל-Cloud Software Group להגדיל את היקף המשאבים המספקים שירותי טכנולוגיה מקומיים ותמיכה במכירות שהלקוחות צריכים. לקבוצת Aman שנים רבות של עבודה צמודה עם היצרן, הלקוחות והשותפים והסכם שותפות חדש זה יאפשר להגדיל את המיקוד בקו המוצרים של Citrix ו-NetScaler בישראל ובמדינות שבעניין זה על ידי שיפור מערך התמיכה הכולל.
Cloud Software Group תמשיך להשקיע בפיתוח מוצרים ותמיכה בחבילת הפתרונות של Citrix ו-NetScaler. העבודה המשותפת עם קבוצת Aman תשמש מכפיל כוח לשוק המקומי ותשפר את ניהול מערך ההפצה, שירותי התמיכה והמכירה. בניהול העסק המקומי, Innocom תהיה אחראית, לפיתוח וניהול תוכניות שותפים, בניית תכניות מותאמות לשווקים הנ"ל וניהול תמיכת לקוחות וחווית בקנה מידה רחב יותר.
"Cloud Software Group מחויבת לבנות גישה ממוקדת ערוצים המיועדת לצמיחה והרחבה של העסק שלנו ברחבי העולם. כדי לקדם מטרה זו, אנו שמחים לעבוד עם קבוצת Aman כשותפה האסטרטגית שלנו בישראל, מרכז אסיה, הקווקז, אוקראינה ומולדובה" אמר דן סאליבן, סגן נשיא למכירות של Citrix, יחידה עסקית של Cloud Software Group. "יש לנו מערכת יחסים מוצלחת מזה שנים, והעמקת השותפות שלנו תאפשר ל-Cloud Software Group ול-Citrix להמשיך להתמקד בפיתוח טכנולוגיות ברמה עולמית תוך מינוף ההשקעה, הטווח והמומחיות של קבוצת אמן כדי לשרת טוב יותר את לקוחותינו. ושותפים לערוצים בכל אחת מהמדינות הללו".
תומר פרי, מנכ"ל Inocomm מקבוצת Aman: "לאחר מעל 20 שנים של שותפות אנחנו נרגשים לעשות צעד נוסף בשותפות אסטרטגית עם Cloud Software Group . בחירה זו מוכיחה את האמון הרב שהיצרן נותן בנו, אנו ננצל את השותפות לשיפור הקשר עם השותפים והלקוחות שלנו ונאפשר ל-  Cloud Software Groupלהרחיב את סל הפתרונות ולהגדיל את המכירות תוך שיפור חווית השירות והתמיכה".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה