השוק

קבוצת Aman נכנסת לשוק ההנדסה: זו החברה שרכשה

קבוצת Aman נכנסת לשוק התכנון והליווי ההנדסי ורוכשת את חברת 'כידוד הנדסה'  מתמחה במתן שירותי תכנון, ליווי, ניהול והטמעת פרויקטים הנדסיים בתעשייה המכאנית
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת Aman מודיעה על רכישת מלוא השליטה בחברת ההנדסה והתכנון כידוד הנדסה בע״מ מידי חברת ‎Beyond3D‎ הציבורית. חברת כידוד עוסקת במתן שירותי תכנון, ליווי, ניהול והטמעת פרויקטים הנדסיים בתעשייה המכאנית וסכום הרכישה נאמד בסדר גודל של 7-8 מיליון שקלים.
החברה מעסיקה עשרות מהנדסים ומתכננים בעלי עשרות שנות ניסיון והתמחויות מולטידיספלנריות מגוונות, מאחוריהם עשרות רבות של פרויקטים לאומיים. 
החיבור עם קבוצת Aman המובילה כיום במרבית ענפיי ה-IT בישראל, אשר לה פעילות רחבה מאוד גם באירופה ובארה״ב, יאפשר הרחבת היצע השירותים הניתנים ללקוחות החברה, תוך מתן ערך הנדסי לפרויקטים בגדלים משתנים. החלטה עסקית לרכישה זו מגיעה מתוך ההבנה כי ישנה סינרגיה בין תחום ההנדסה לתחום התוכנה והIT, בתהליכים רבים ניתן לשלב מערכות טכנולוגיה ולייצר אוטומציה.
בכוונת הקבוצה להמשיך להפעיל את כידוד הנדסה כחברה בת ייעודית המתמחה בתחומה, תוך שימור הנהלתה, בראשות מנכ"ל ומייסד כידוד, רועי קניאס. לאחר הרכישה יצטרפו עובדי כידוד ומנהליה לשורותיה של קבוצת Aman, וימשיכו לפעול כיחידה עצמאית תחת הנהלתה הנוכחית של החברה.
בן פסטרנק, מנכ"ל ובעלים קבוצת Aman: "אנו שמחים לקבל את כידוד הנדסה לשורותיה של קבוצת Aman, אנו מזהים סינרגיה רבת עוצמה בין המומחיות הטכנולוגית שלנו לבין היכולות ההנדסיות של כידוד. הצוות המוכשר של המהנדסים והיועצים בכידוד מביא מומחיות שתאפשר להגדיל את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. יחד נציב סטנדרט חדש למצוינות הנדסית וחדשנות".

בן פסטרנק (קרדיט: ניר אלון)
רועי קניאס, מייסד ומנכ"ל כידוד הנדסה מקבוצת Aman: "השילוב בין הנדסה ותכנון לבין עולם הIT פותח דלת רחבה לעולם של חדשנות וצמיחה ומאפשר הרחבת נתח השוק והובלה בתחום. אני בטוח שתחת המטריה של קבוצת Aman, קידוד תשגשג ותרחיב את ההשפעה על פרויקטים לאומיים ובינלאומיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה