מינויים

קבוצת Aman במינוי מסקרן: זה הדובר החדש שמצטרף לשורותיה

קבוצת Aman מתרחבת ומכריזה על מינויו של אופק הלפרין כדובר הראשי של החברה. במסגרת תפקידו, הלפרין יהיה אחראי על האסטרטגיה התקשורתית של קבוצת Aman ושל 12 חברות הבת שלה. אופק הלפרין, דובר קבוצת Aman: "אני גאה להצטרף לשורותיה של חברת הIT הפרטית הגדולה בישראל"

מערכת ice | 
אופק הלפרין (צילום עידן מרזוק)
קבוצת Aman מכריזה היום (חמישי) על מינויו של אופק הלפרין כדובר הראשי של החברה. במסגרת תפקידו הבכיר, הלפרין יהיה אחראי על האסטרטגיה התקשורתית של קבוצת Aman ושל 12 חברות הבת שלה. 
לאופק הלפרין, בעל תואר ראשון בתקשורת אסטרטגית מטעם אוניברסיטת אריאל, ניסיון רב בעולם התקשורת. בתפקידיו הקודמים, שימש הלפרין כמנהל מחלקת ההייטק במשרד יחסי הציבור 'ליבוביץ' מדיה ואסטרטגיה'.
הלפרין טיפל בפעילות התקשורתית של אפליקציית ההיכרויות Bumble בישראל, רשת ROOMS מבית פתאל, האקדמית גורדון, Wind Buzz, Tax:on, Adfreeway, Pickoto, איגוד חברות הביטחון והסייבר (ISBU), Kligler, Mysize, Theator, TravelBooster Shareitt ועוד. 
בין תפקידיו, שימש אופק גם כמנהל השיווק והתקשורת האסטרטגית בחברת AeroClaim שהקים אורי לוין, ממייסדי Waze וניהל מטות בקמפיינים פוליטים שונים, ארציים ומוניציפליים.
במסגרת תפקידו החדש, ישמש הלפרין כיועץ התקשורת האסטרטגית האישי של בן פסטרנק, מנכ"ל ובעלי קבוצת Aman, ויוביל מהלכים קריאטיביים להגברת החשיפה התקשורתית של החברות במדיומים השונים, שיתופי פעולה אסטרטגיים, יחסי ציבור וניהול משברים.
אופק הלפרין, דובר קבוצת Aman, הודה על הבחירה בו לתפקיד הבכיר והוסיף: "אני גאה להצטרף לשורותיה של חברת הIT הפרטית הגדולה בישראל, מעבר לטכנולוגיה מתקדמת וחדשנות פורצת דרך, Aman מורכבת מאנשים כישרוניים ומקצוענים בתחומם, אני בטוח שנעשה חיל יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה