מינויים

קבוצת Aman במינוי מסקרן: זו הבכירה שמצטרף להנהלה

Twilio ישראל, מקבוצת Aman, בחרה בלאה גורודצקי לנהל את תחום ה-Customer Success בחברה. במסגרת התפקיד החדש לאה תהיה אמונה על טיפול שוטף בלקוחות ומתן מענה לכל צרכיהם, הגדלת תיק הלקוח בהתאם לזיהוי צרכיו תוך בניית היכרות מעמיקה ויחסי אמון בעבודה המשותפת
מערכת ice | 
לאה גורודצקי (צילום מיכל אביב)
​Twilio ישראל, מקבוצת Aman, הודיעה היום (חמישי) על מינוי חדש, אחרי שבחרה בלאה גורודצקי לנהל את תחום ה-Customer Success בחברה. במסגרת התפקיד החדש לאה תהיה אמונה על טיפול שוטף בלקוחות ומתן מענה לכל צרכיהם, הגדלת תיק הלקוח בהתאם לזיהוי צרכיו תוך בניית היכרות מעמיקה ויחסי אמון בעבודה המשותפת. 
גורודצקי, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל, נושאת למעלה מ-10 שנות ניסיון בתפקידי מכירות בתחומים שונים ובפעילות רציפה מול לקוחות אנטרפרייז משמעותיים, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה.
יניב כהן, מנהל פעילות Twilio ישראל, מקבוצת Aman: "לאה הצטרפה אלינו ומהווה חיזוק משמעותי בפעילות של Twilio בישראל. אנו בטוחים שתחת ניהולה של לאה פעילות Twilio בישראל תתחזק, נחזק את קשרי הלקוחות שלנו ונמשיך לעמוד בציפיותיהם של לקוחותינו. מינויה של לאה הוא צעד משמעותי במחויבות שלנו לספק שירות יוצא דופן ושותפויות ארוכות טווח עם לקוחותינו".
לאה גורודצקי, מנהלת תחום Customer Success בTwilio מקבוצת Aman: ״אני מודה לטוויליו ישראל וליניב כהן בראשה על האמון שניתן בי להוביל את תחום ה-Customer Success. אין לי ספק שההשקעה בלקוחות ובחיזוק הקשרים איתם מהווה נדבך בלתי נפרד מצמיחת הפעילות של טוויליו בשוק הישראלי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה