דיגיטל וטק

קבוצת Aman משיקה: זה הקורס החדשני שיוצא לדרך

אשנב (Eshnav) מערכות מידע משיקה קורס מערכות AS400 חדש. הקורס יכשיר כוח אדם צעיר ואיכותי לתפעול ותמיכה טכנית של מערכות AS400 יוזמה זו מסמנת צעד חשוב בשוק הנוכחי, אשר סובל מחוסר באנשי מקצוע מיומנים 
מערכת ice |  1
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אשנב מערכות מידע מקבוצת Aman, משיקה קורס חדש שתוכנן במיוחד עבור מערכות AS400. יוזמה זו מסמנת צעד משמעותי במטרה להחיות את השוק הנוכחי אשר סובל מחוסר באלטרנטיבות ובמחסור באנשי מקצוע מיומנים המכירים את מערכת המחשוב החזקה והאמינה הזו.
AS400, שפותחה על ידי IBM, ידועה בארכיטקטורה שלה המבוססת על מעבדי כוח, התומכים במספר מערכות הפעלה במשפחת AS400. היסטורית, מערכת AS400 היוותה אבן יסוד ליישומים בעלי עיבוד גבוה, במיוחד בארגונים גדולים בישראל, לרבות אלו במגזרי הביטוח והפיננסים. המערכת ידועה בזכות יציבותה וזמני השבתה מינימליים, מה שהופך אותה למרכיב קריטי לפעילות הליבה של המערכת.
אשנב מערכות מידע, מגשרת על פער זה ומציעה פתרון חדשני שעשוי להחיות את שוק ה AS400  באמצעות הכשרת כוח אדם צעיר ואיכותי למשימה. הקורס החדש נועד להכשיר דור חדש של אנשי מקצוע בתפעול ותמיכה טכנית של מערכות AS400, המשתתפים בקורס ייהנו מתכנית לימודים מקיפה המכסה הן היבטים בסיסיים והן היבטים מתקדמים של מערכות AS400, המגשרים על הפער בין מערכות מדור קודם וממשקי ענן מודרניים.
אולגה גנקין, מנכ"לית אשנב: "קורס מערכות AS400 החדש שלנו הוא יוזמה אסטרטגית שמטרתה לטפח דור חדש של אנשי מקצוע מיומנים. אנו מחויבים למתן הכשרה ותמיכה מקיפים, שיבטיח את היכולת של ארגונים לתחזק ולייעל את המערכות שלהם גם בטווח הרחוק".
יגאל מישאל, סמנכל שיווק ומכירות באשנב: "כחברה העוסקת במתן פתרונות בתחום ה-AS400 נוכחנו לדעת כי קיים צורך מהותי בארגונים לרענן ולחזק את הידע הקיים באיזורים אלו תוך כדי הכשרה של דור חדש שיאפשר המשכיות עסקית ורציפות תפקודית . כמרכז ידע בתחום מטרתנו היא להמשיך ולהביא יוזמות וחדשנות מסוג זה לקהל הלקוחות הישראלי ולשביעות רצונם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו, ממש מסע בזמן
    אור 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי בדיוק את הכתבה הזאת לפני 30 שנה בערך, גם אז אשנב פתחו קורס ל AS400 שגם אז היתה מערכת מיושנת מאד, שכולם התפלאו איך היא עדיין פעילה וקיימת. יפה מאד שהחזיקה עד היום.
    סגור